بستر الکترونیکی
پایان نامه :ارائه مدلی برای تعیین ارزش مسافران در بستر الکترونیکی در صنعت حمل ونقل هوایی
مشتـریان مهم ترین دارایی سازمان بهحساب می آیند و نمی توان آینده درخشانی برای یک سازمان بدون مشتریان راضی و وفادار در نظر گرفت. حفظ مشتریان فعلی کماکان یکی از دغدغه های اصلی سازمان ها می باشد. تجربه ثابت کرده است، فرآیند حفظ مشتری به مراتب هزینه و زمان کمتری نسبت به فرآیند جذب مشتری دارد. کلید اصلی حفظ مشتریان، شناسایی نیازها و انتظارات اساسی مشتریان و جلب رضایت آن ها از طریق برآورده ساختن این انتظارات است. جلب رضایت مشتریان بخصوص در صنایع خدماتی نظیر صنعت حمل ونقل از اهمیت بیشتری برخوردار است. به همین دلیل در سالیان اخیر، روند اصلاحات در زمینه حمل نقل در اکثر کشورها آغاز گردیده است. هدف اصلی از این اصلاحات تغییر تدریجی روند ارائه خدمات به سمت مشتری مداری است. این اصلاحات سبب شده است که شرکت ها در تلاش برای ارائه مشوق هایی قوی برای مسافران باشند تا از این طریق بتوانند مشتریان فعلی را راضی نگهداشته و مشتریان جدیدی را جذب نمایند. ارائه مشوق های مناسب به مشتریان، نیازمند شناسایی خدمات مورد انتظار آنها است. خدمات مورد انتظار درواقع انتظارات و امیدواری هایی است که مسافران انتظار دارند در قبال پرداخت هزینه، دریافت نمایند. اهمیت ارائه مشوق های مناسب از یکسو و کمبود منابع از سوی دیگر سبب شده که شرکت های مسافربری قادر به ارائه خدمات مورد انتظار به تمامی مشتریان خود نباشند. راه حل منطقی در چنین شرایطی، تعیین استراتژی های ارائه خدمات به مشتریان بر اساس ارزش آن هاست. مدل تعیین ارزش توسعه داده شده در این تحقیق، ترکیبی از ۴ متغیر طول مدت ارتباط، فرکانس، فاصله و تازگی است که تحت عنـوان LDcFR نامگـذاری شده است. طبق بررسی های صورت گرفته، مدل LDcFR نسبت به سایر مدل های موجود در تعیین ارزش مسافران از جامعیت بالاتری برخوردار بوده و می تواند در تعیین استراتژی های بازاریابی شرکت های مسافربری نقشی کلیدی ایفا کند. مدل LDcFR به تنهایی نمی تواند کمک چندانی به صنایع نماید. دلیل این امر نیز تمایل شرکت ها به تدوین استراتژی های محدود می باشد. بر همین اساس، در این تحقیق از الگوریتم رقابت استعماری که یکی از انواع الگـوریتم های تکاملی است در خوشه بندی مسافران و از زنجیره مارکوف در تعیین خوشه های باارزش استفاده شده است. نتایج حاصل از اعتبارسنجی و پیاده سازی مدل توسعه داده شده بر روی داده های واقعی، نشان از دقت بالای مدل دارد. این مدل علاوه بر دقت بالا، به دلیل استفاده از الگوریتم رقابت استعماری، از سرعت بالاتری نیز برخوردار می باشد. واژه های کلیدی: ارزش مسافر، مسافر الکترونیکی، صنعت حمل ونقل، مدیریت ارتباط با مشتری، الگوریتم رقابت استعماری، داده کاوی
پایان نامه ارائه مدلی برای تعیین ارزش مسافران در بستر الکترونیکی در صنعت حمل و نقل هوایی
دانلود متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات
پایان نامه طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی برای صنعت شوینده
پایان نامه رشته مدیریت پایان نامه برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت کارآفرینیگرایش سازمانیعنوان:طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی برای صنعت شوینده-مطالعه موردی شامپو بچه گلرنگزمستان 1391 Contents1-1- مقدمه. 12-1-2- اهمیت و ضرورت تحقیق 611-3- سئوالات تحقیق 811-4- تعریف عملیاتی متغیرهای پژوهش. 191-5- مبانی نظری پیشینه تحقیق 201-6- جامعه آماری.311-7- نمونه تحقیق311-8- […]
پایان نامه شناسایی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( M.A ) گرایش مدیریت بازرگانی داخلی عنوان :شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی ، با تلفیق مدل پذیرش فناوری ، تئوری عمل مستدل و نظریه رفتار برنامه ریزی شده( مورد مطالعه : مشتریان بانک صادرات […]
پایان نامه ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط الکترونیکی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “MA”مدیریت بازرگانی – گرایش بازاریابیعنوان:“ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریدر شعب بانک پارسیان استان قم با بهره گرفتن از کارت امتیازی متوازن” تابستان 1393 فهرست مطالبعنوان صفحه فصل 1. کلیات تحقیق 1-1. مقدمه . 31-2. بیان […]
پایان نامه نقش آموزش ضمن خدمت الکترونیکی بر توانمندسازی
پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی (M.A)عنوان:بررسی نقش آموزش ضمن خدمت الکترونیکی بر توانمندسازی روان شناختی معلمان دی 1393 فهرست مطالب عنوان صفحه فصل یکم: کلیات پژوهش 1-1 مقدمه. 2 1-2 بیان مسئله. 4 1-3 اهمیت و ضرورت انجام پژوهش 7 1-4 اهداف […]
پایان نامه بررسی تطبیقی ایجاب و قبول الکترونیکی در حقوق ایران و کنوانسیونهای بینالمللی
پایان نامه رشته حقوق پردیس بینالمللی ارسگروه حقوق پایاننامه جهت اخذ درجه کارشناسی در رشته حقوق خصوصی عنوانبررسی تطبیقی ایجاب و قبول الکترونیکی در حقوق ایران و کنوانسیونهای بینالمللی سال تحصیلی 1394-1393 مقدمه. 1فصل اول (کلیات)مبحث اول: مفهومشناسی 5گفتار اول: مفهوم ایجاب و قبول الکترونیکی . 5گفتار دوم: انعقاد. 6گفتار سوم: تشریح ایجاب و قبول به […]
پایان نامه ارزیابی کتابهای الکترونیکی دانشگاهی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کتابداران
پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان دانشکده علوم انسانی، گروه کتابداری پایان نامه درجه کارشناسی ارشد (M.Sc) رشته کتابداری و اطلاعرسانی موضوع ارزیابی کتابهای الکترونیکی دانشگاهی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کتابداران دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و ارائه الگوی پیشنهادی استاد مشاور: دکتر محمدرحیم رسولی آزاد […]
پایان نامه تحلیل وضعیت بانکداری الکترونیکی در شعب بانک مسکن استان مازندران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آذربایجان شرقی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش : مدیریت مالی عنوان: تحلیل وضعیت بانکداری الکترونیکی در شعب بانک مسکن استان مازندران استاد مشاور: جناب آقای دکتر حسین بیورانی پاییز1393 (در فایل دانلودی […]
پایان نامه بررسی ،اندازه گیری درجه بندی عوامل موثربررضایت مشتری ازبانکداری الکترونیکی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت برای دریافت درجه کارشناسی ارشد دررشته مدیریت دولتی عنوان پایان نامه : بررسی ،اندازه گیری درجه بندی عوامل موثربررضایت مشتری ازبانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت درمنطقه دلیجان ومحلات ) استاد مشاور: دکترامیرحمزه محرابی پاییز92 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود […]
پایان نامه بررسی نقش ریسک و کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی در رضایت مندی مدیران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش مالی عنوان : بررسی نقش ریسک و کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی در رضایتمندی مدیران شرکتهای صادراتی استان کرمانشاه (در حوزه ی B2B ) استاد مشاور دکتر فرشید […]
پایان نامه بررسی راهکارها و چالشهای تغییر رویکرد از مالیات ستانی سنتی به الکترونیکی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی عنوان: بررسی راهکارها و چالشهای تغییر رویکرد از مالیات ستانی سنتی به الکترونیکی مطالعه موردی اداره امورمالیاتی بندر امام خمینی (ره) تیر ماه 1394 (ممکن است هنگام انتقال از […]
پایان نامه شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بهکارگیری بازار الکترونیکی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بینالملل) موضوع : شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بهکارگیری بازار الکترونیکی استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمدرضا کریمی علویجه شهریور 1392 (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی […]
آخرین نظرات