بلیست همه پایان نامه های دانلودی با موضوع ازار خارجی
پایان نامه بررسی نقش فرهنگ یادگیری پویا بر موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط برای شروع فعالیت در بازار خارجی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی . دانشکده مدیریت پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته کارافرینی عنوان پایان نامه: بررسی نقش فرهنگ یادگیری پویا بر موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط برای شروع فعالیت در بازار خارجی (مورد مطالعه: صنایع غذایی) استاد مشاور دکتر سید فرید موسوی […]
پایان نامه رشته مدیریت : بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش : مدیریت بازرگانی عنوان : بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی
پایان نامه بررسی تاثیر آموزش خارجی و تاثیر پویایی بازار بر نوآوری
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت جمهوری اسلامی ایران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه پیام نور(تهران غرب) دانشکده مدیریت پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت MBA عنوان پایان نامه : بررسی تاثیر آموزش خارجی و تاثیر پویایی بازار بر نوآوری (مطالعه موردی شرکت های خدماتی و تجهیزات آسانسور ) استاد مشاور: […]
پایان نامه شناسایی و اولویتبندی عوامل و شاخصهای موثر در تصمیم گیری بهینه به منظور تامین مالی پروژههای صادراتی برای انتخاب موفق بازار هدف خارجی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی گروه مدیریت پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) عنوان: شناسایی و اولویتبندی عوامل و شاخصهای موثر در تصمیم گیری بهینه به منظور تامین مالی پروژههای صادراتی برای انتخاب موفق بازار هدف خارجی ( مورد مطالعه: شرکت […]
پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مشتریان پوشاک ورزشی داخلی و خارجی: مطالعه آدیداس و مجید
پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی (رشته مدیریت در تربیت بدنی و ورزش) عنوان: تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مشتریان پوشاک ورزشی داخلی و خارجی: مطالعه آدیداس و مجید دی 1393 (در فایل […]
پایان نامه :رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و بازارگرایی عملکرد سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر عوامل محیط خارجی (در شعبات شرکت های بیمه استان گیلان)
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مریدیت عنوان : رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و بازارگرایی عملکرد سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر عوامل محیط خارجی (در شعبات شرکت های بیمه استان گیلان)
پایان نامه حقوق خصوصی : چالش های حقوقی ناشی از سرمایه گذاری خارجی در بازار بورس
پایان نامه رشته حقوق گرایش : خصوصی عنوان : چالش های حقوقی ناشی از سرمایه گذاری خارجی در بازار بورس
پایان نامه تعیین رابطه سرمایه فکری و ارزش افزوده بازار در بورس
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه حسابداریپایان نامه برای اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداریعنوان:تعیین رابطه بین سرمایه فکری و ارزش افزوده بازار در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دی 1393 فهرست مطالب عنوانفصل اول:کلیات تحقیق شماره صفحه 1-1- مقدمه 2 1-2- موضوع تحقیق […]
پایان نامه ارزیابی رابطه نماگرهای ساختاری بازار با همزمانی قیمت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشان دانشکده تحصیلات تکمیلی پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان:ارزیابی رابطه بین نماگرهای ساختاری بازار با همزمانی قیمت و محتوای اطلاعاتی بازار در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران زمستان 1393 فصل اول:کلیات تحقیق1-1 مقدمه 21-2 بیان مسئله تحقیق 41-3 اهمیت و ضرورت تحقیق […]
پایان نامه تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی فروش دوربین
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A(مدیریت دولتی گرایش سیستم های اطلاعاتیعنوان : مطالعه تحلیلی تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی (7p) فروش دوربین مداربسته بر افزایش ارزش ویژه برند ( مطالعه موردی : شرکت ارتباطات الکترونیک ) تابستان 1393 فهرست مطالب1-1- مقدمه. 121-2-بیان مسئله. 131-3- اهمیت و […]
پایان نامه طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی ( M.A ) گرایش: داخلی عنوانطراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی توسعه صنعت توریسم استان کرمانشاه شهریور 1393 فهرست مطالبچکیده: 1فصل اول::کلیات پژوهش. 21-1-مقدمه: 31-2-بیان مسأله : 41-3-اهمیت و ضرورت پژوهش: 51-4- اهداف تحقیق: […]
پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلیعنوان:شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی درشرکت فراورده های نسوز ایران با بهره گرفتن از تکنیک تاپسیس خاکستری زمستان 1393 چکیده در این پژوهش به شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی […]
پایان نامه تاثیرات بالقوه ی جهت گیری بازار صادرکنندگان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش : بین المللعنوان:تاثیرات بالقوه ی جهت گیری بازار صادرکنندگان بر روابط تجاری بین المللی با تاکید برهمکاری، وابستگی، وارتباط ازراه دور زمستان 1393 چکیده: 1فصل اول:کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 31-2 بیان مسأله. 41-3 اهمیت و ضرورت […]
آخرین نظرات