تبلیغات
پایان نامه عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی در نمایندگیهای بیمه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریتپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش بیمه بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگیهای بیمه پاسارگاد استان گیلان نیمسال تحصیلیتابستان 1393 فهرست مطالبفصل اول: کلیات تحقیقچکیده 11-1)مقدمه. 31-2) بیان مساله. 31-3) اهمیت و ضرورت تحقیق […]
پایان نامه طراحی استراتژی تبلیغات مجموعه پاکت
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش طراحی استراتژی تبلیغات مجموعه پاکت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشتهMBA گرایش استراتژیک بهمن ماه 1391 چکیده با افزایش چشمگیر نشانهای تجاری(برند) مختلف فعال، شاهد رقابت شدید میان تولیدکنندگان جهت کسب سهم بیشتر در بازار […]
پایان نامه بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی بر قصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش پایان نامه جهانگردی بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی برقصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش(از دیدگاه گردشگران داخلی) پاییز 1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود […]
پایان نامه بررسی رابطه بین انگیزه دانشجویان دراستفاده از SMS و میزان استفاده آنها از SMSهای تبلیغاتی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی بین الملل موضــوع: بررسی رابطه بین انگیزه دانشجویان دراستفاده از SMS و میزان استفاده آنها از SMSهای تبلیغاتی (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی […]
پایان نامه بررسی تاثیر تبلیغات برند گوشی سامسونگ بر قصد خرید مشتریان آن
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد پایان نامه بازرگانی(M.A) گرایش: بازاریابی عنوان: بررسی تاثیر تبلیغات برند گوشی سامسونگ بر قصد خرید مشتریان آن سال تحصیلی 1394-1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به […]
پایان نامه بررسی تاثیر عوامل محبوبیت برند بر وفاداری مشتری وتبلیغات دهان به دهان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پردیس بین المللی ارس گروه مدیریت پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریرت گرایش اجرایی عنوان بررسی تاثیر عوامل محبوبیت برند بر وفاداری مشتری وتبلیغات دهان به دهان شواهدی از برندهای بیسکویت در ایران استاد مشاور دکتر ناصر صنوبر بهمن ماه 1393 (ممکن […]
پایان نامه مطالعه و بررسی تاثیر علاقه به برند، شخصیت و تصویر برند بر تبلیغات دهان به دهان مطالعه موردی شرکت اکو
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات (یزد) پایان نامه اجرایی عنوان پژوهش: مطالعه و بررسی تاثیر علاقه به برند، شخصیت و تصویر برند بر تبلیغات دهان به دهان مطالعه موردی شرکت اکو سال تحصیلی 1393-1392 (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل […]
پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگیهای بیمه پاسارگاد استان گیلان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش بیمه بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگیهای بیمه پاسارگاد استان گیلان نیمسال تحصیلی تابستان 1393 (ممکن است هنگام انتقال […]
پایان نامه بررسی عادت رسانه ای مخاطبان و تعیین اثربخشی فعالیت های تبلیغاتی شعب بانک رفاه
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش بازاریابی عنوان: بررسی عادت رسانه ای مخاطبان و تعیین اثربخشی فعالیت های تبلیغاتی شعب بانک رفاه شهر کرمانشاه خرداد 1394 (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به […]
پایان نامه بررسی رابطه بین تبلیغات اینترنتی و سهم بازار در مؤسسه اعتباری ثامن
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی عنوان: بررسی رابطه بین تبلیغات اینترنتی و سهم بازار در مؤسسه اعتباری ثامن (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و […]
پایان نامه مقایسه تطبیقی اثربخشی تبلیغات در بانک های دولتی و خصوصی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی بین الملل ) موضوع : مقایسه تطبیقی اثربخشی تبلیغات در بانک های دولتی و خصوصی ( مورد مطالعه : بانک تجارت و بانک سپه استان تهران ) استاد […]
پایان نامه تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل موضوع: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن استاد مشاور: جناب آقای دکتراسفیدانی خرداد 1390 (ممکن است […]
پایان نامه بررسی اثربخشی مخارج تبلیغات بر وفاداری مشتری
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه ارشاد دماوندپایاننامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل)موضوع: بررسی اثربخشی مخارج تبلیغات بر وفاداری مشتری(مورد مطالعه: فروشگاه هایپر می)استاد مشاور: دکتر منیژه قرهچهاستاد داور: دکتر محمدرضا ابراهیمیشهریور 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج […]
آخرین نظرات