دانلود متن کامل پایان نامه ها با موضوع صنایع راهبردی
پایان نامه بررسی کیفیت خدمات درمانی بر اساس شیوه خدمات ارائه شده از منظر ادراکات و انتظارات مشتریان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی “گرایش مدیریت تحول”(M.A.) عنوان بررسی کیفیت خدمات درمانی بر اساس شیوه خدمات ارائه شده از منظر ادراکات و انتظارات مشتریان در بیمارستان های دانشگاهی شهرستان کرمانشاه مطابق مدل سروکوال […]
پایان نامه شناسایی نیازها وانتظارات مشتریان هدف بانک سپه استان قزوین و بررسی تاثیر آنها بر رضایت و نتایج رفتاری آنان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریت اجراییپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته مدیریت اجرایی ، گرایش مدیریت استراتژیک عنوان : شناسایی نیازها وانتظارات مشتریان هدف بانک سپه استان قزوین و بررسی تاثیر آنها بر رضایت و نتایج رفتاری آنان تابستان 1394 برای رعایت حریم خصوصی […]
پایان نامه شناسایی نیازها وانتظارات مشتریان هدف بانک سپه استان قزوین
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریت اجراییپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته مدیریت اجرایی ، گرایش مدیریت استراتژیکعنوان :شناسایی نیازها وانتظارات مشتریان هدف بانک سپه استان قزوین و بررسی تاثیر آنها بر رضایت و نتایج رفتاری آنانتابستان 1394 برای رعایت حریم خصوصی […]
پایان نامه رتبه بندی مشتریان بانک با بهره گرفتن از روش تاپسیس
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش مدیریت بازرگانی بینالملل عنوان: رتبه بندی مشتریان بانک با بهره گرفتن از روش تاپسیس: مطالعه موردی بانک قوامین زمستان 1393 فهرست مطالب فهرست مطالب. زفهرست جداول. کفهرست اشکال. لچکیده 11- کلیات پژوهش 31-1- مقدمه. 31-2- بیان مسئله. […]
پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل عنوان: تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان با بهره گرفتن از مدلسازی معادلات ساختاریافته (مورد مطالعه شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب نوین) زمستان 1393 چکیده:در این تحقیق که با عنوان تاثیر شخصیت برند […]
پایان نامه رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ کارشناسی ارشد رشته:مدیریت بازرگانی گرایش :بیمهعنوان:بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در شرکت های بیمه شهرستان رشت تابستان1393 فهرست مطالبعنوان صفحه فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 21-2 بیان مسئله 21-3 اهمیت و ضرورت […]
پایان نامه بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه ی کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابیموضوع:بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسهای ایرانسل و همراه اول)بهمن 1391 فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده 1فصل اول: کلیات پژوهش 21-1 مقدمه. 31-2 بیان مسئله. 41-3 اهمیت و ضرورت انجام پژوهش […]
پایان نامه پیش بینی عوامل مؤثربر تمایل مشتری برای پذیرش تجارت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد یزددانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.Sc)عنوان:بررسی و پیش بینی عوامل مؤثربر تمایل مشتری برای پذیرش تجارت همراه با رویکرد شبکه عصبی تابستان 1393 فهرست :فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده.6 فصل اول : چارچوب نظری تحقیق1-1-مقدمه:. 81-2 بیان مسأله تحقیق:. 91- 3 اهمیت تحقیق:. 91-4 اهداف تحقیق: […]
پایان نامه رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش مدیریت بازرگانی (بازاریابی) عنوان : بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان سبلان تامین اجتماعی اردبیل تابستان 1392 فهرست مطالب صفحه عناوین 1 چکیده فصل اول: کلیات تحقیق 3 1-1- مقدمه 4 1-2- بیان […]
پایان نامه ررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه علوم و تحقیقات هرمزگانعنوان: بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتری از کیفیت خدمات با رویکرد کانو و MADM:زمستان 1391 فهرست مطالبعنوان صفحه فصل اول: کلیات تحقیق1-1- مقدمه. 21-2- تشریح و بیان موضوع تحقیق 41-3- مسئله اصلی تحقیق 61-4- ضرورت انجام تحقیق 71-5- اهداف اساسی انجام تحقیق 101-6- سوالات […]
پایان نامه بررسی رابطه بازاریابی رابطهمند و وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد گرمی پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد «M. A. »گرایش مدیریت عنوان:بررسی رابطه بازاریابی رابطهمند و وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران زمستان 91 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده. 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1- مقدمه 21-2- بیان مسئله 31-3- اهمیت و ضرورت تحقیق. 41-4- اهداف تحقیق. 51-5- سؤالات تحقیق. 51-6- فرضیههای تحقیق. […]
پایان نامه تأثیر سیاستهای مشتری محوری بر عملکرد شرکت بیمه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته :مدیریت بازرگانی گرایش مالی عنوان:بررسی تأثیر سیاستهای مشتری محوری بر عملکرد شرکت بیمه سامان در رشته بیمه عمر و تشکیل سرمایه تابستان 92 فهرست مطالبعنوان صفحه فصل اول: کلیات تحقیقچکیده1مقدمه.21-1 بیان مسئله 41-2 اهمیت و ضرورت پژوهش 71-3 […]
پایان نامه بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد (نراق)دانشکده مدیریت ، گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) گرایش: بازرگانی داخلی عنوان:بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک ملت استان قم بر اساس الگوی سه شاخگی (3C) زمستان 1393 فهرست مطالبچکیده زفصل اول: کلیات پژوهش. 151-1 مقدمه. 162-1 بیان مسئله. 173-1 اهمیت و […]
آخرین نظرات