پایان نامه تاثیر برنامه ریزی چندبعدی بر رشد زبان گفتاری کودکان دوره آمادگی 6-5 ساله شهر تهران پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائیدانشکده روانشناسی و علوم تربیتی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی (آموزش و پرورش دبستان) تاثیر برنامه ریزی چندبعدی بر رشد زبان گفتاری کودکان دوره آمادگی 6-5 ساله شهر تهرانزمستان 90 چکیدههدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر برنامه ریزی چندبعدی بر رشد زبان […] پایان نامه نرم افزارهای تشخیص صدا بر یادگیری زبان انگلیسی پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلی پایاننامه جهت دریافت کارشناسیارشد رشته تکنولوژی آموزشی(M.A) عنوانبررسی اثربخشی نرم افزارهای تشخیص صدا بر یادگیری زبان انگلیسی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر کرمانشاه بهمن 1392 فهرست مطالبعنوان شماره صفحهچکیده 1فصل اول کلیات پژوهش. 2مقدمه. 3بیان مسأله. 4ضرورت انجام پژوهش. 6اهداف پژوهش. 7هدف اصلی 7اهداف […] پایان نامه تأثیر استفاده از موسیقی بر یادگیری و یادداری زبان انگلیسی پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه خوارزمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی پایان نامه جهت أخذ مدرک کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی تأثیر استفاده از موسیقی بر یادگیری و یادداری زبان انگلیسی استاد مشاور: دکتر حسن رستگار 1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) چکیده در پژوهش حاضر به بررسی تأثیر استفاده […] پایان نامه مقایسه سلامت عمومی و احساس تنهایی در مادران کودکان با ناتوانی های تحولی پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه شیراز پایان نامهکارشناسی ارشد در رشته روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی عنوانمقایسه سلامت عمومی و احساس تنهایی در مادران کودکان با ناتوانی های تحولی استاد مشاوردکتر ستاره شجاعیشهریور ماه 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)چکیدههدف […] پایان نامه حق بر زبان مادری در حقوق بین الملل پایان نامه رشته حقوق وزارت علوم تحقیقات و فناوریمؤسسهی آموزش عالی شهید اشرفی اصفهانیگروه حقوقپایاننامه برای دریافت درجهی کارشناسی ارشد(M.A.)گرایش حقوق بین المللموضوعحق بر زبان مادری در حقوق بین المللاستاد مشاوردکتر منوچهر توسلی نائینیاسفند 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد […] پایان نامه بررسی سبک های دلبستگی و اختلالات رفتاری کودکان اوتیسم پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان بررسی سبک های دلبستگی و اختلالات رفتاری کودکان اوتیسم (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) چکیدههدف پژوهش حاضر تبیین رابطه ی سبک دلبستگی مادران و سبک کمال گرایی مادران و سبک والدگری با اختلالات رفتاری کودکان اوتیسم می پردازد.روش پژوهش از نظر هدف کاربردی و […] پایان نامه : بررسی رابطه آموزش به شیوه قصه گویی بر میزان هوش کلامی وگنجینه لغات کودکان پیش دبستانی شهرستان سرپل ذهاب پایان نامه رشته : تکنولوژی آموزش عنوان : بررسی رابطه آموزش به شیوه قصه گویی بر میزان هوش کلامی وگنجینه لغات کودکان پیش دبستانی شهرستان سرپل ذهاب پایان نامه : بررسی میزان تاثیر شن بازی درمانی ،در درمان کودکان پیش فعال سنین 5 تا 7 سال استان تهران پایان نامه رشته : روانشناسی عنوان : بررسی میزان تاثیر شن بازی درمانی ،در درمان کودکان پیش فعال سنین 5 تا 7 سال استان تهران پایان نامه : بررسی مقابله ای خطاهای دستوری زبان انگلیسی وعربی دانش آموزان مقطع متوسطه درشهرستان شهریار پایان نامه رشته : ادبیات و زبان فارسی عنوان : بررسی مقابله ای خطاهای دستوری زبان انگلیسی وعربی دانش آموزان مقطع متوسطه درشهرستان شهریار پایان نامه : بررسی چگونگی بازنمود مقولات زمان و نمود در زبان اشاره ناشنوایان ایرانی پایان نامه رشته زبان و ادبیات فارسی گرایش : زبانشناسی همگانی عنوان : بررسی چگونگی بازنمود مقولات زمان و نمود در زبان اشاره ناشنوایان ایرانی پایان نامه : بررسی تاثیر روش درمانی افزایش تدریجی طول و پیچیدگی گفتار GILCU بر کاهش ناروانی گفتار کودکان دبستانی 11- 6 سال مبتلا به لکنت پایان نامه رشته گفتار درمانی عنوان : بررسی تاثیر روش درمانی افزایش تدریجی طول و پیچیدگی گفتار GILCUبر کاهش ناروانی گفتار کودکان دبستانی 11- 6 سال مبتلا به لکنت پایان نامه : مقایسه کارکردهای اجرایی در کودکان با لکنت و عادی پایان نامه گرایش : آموزش کودکان استثنایی عنوان : مقایسه کارکردهای اجرایی در کودکان با لکنت و عادی پایان نامه ارشد:بررسی آموزش مبتنی بر موسیقی بر کاهش اختلال یادگیری کودکان دبستانی شهرستان گیلان غرب در سال93-92 هدف از اجرای این پژوهش بررسی نقش آموزش مبتنی بر موسیقی بر کاهش اختلال یادگیری دانش آموزان ابتدایی شهرستان گیلانغرب است. روش مورد استفاده در این نوع پژوهش از نوع شبه آزمایشی با پس آزمون و پیش آزمون و دو گروه آزمایش و کنترل است. جامعه ای که هدف این مطالعه می باشد دانش آموزان پایه سوم ابتدایی شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ می باشد و نمونه های انتخاب شده به تعداد ۳۰ نفر(۱۵نفر در گروه آزمایش و ۱۵ نفر در گروه کنترل) و به صورت نمونه در دسترس انتخاب گردیده اند. مدت زمان اجرای این پژوهش در طول مدت هشت هفته جلسه آموزشی است. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه مشکلات یادگیری کلورادو مورد استفاده قرار گرفت. پایایی این پرسشنامه، مولفه های آن، توسط سازندگان پرسشنامه با روش های همسانی درونی و بازآزمایی بررسی شده و مقادیر قابل قبولی را به دست داده است. روایی تفکیکی و روایی سازه پرسشنامه مذکور در حد مطلوب گزارش شده است. همچنین روایی همگرای مولفه های این پرسشنامه با پرسشنامه پیشرفت تحصیلی استاندارد به این ترتیب گزارش شده است: خواندن ۶۴/.؛ ریاضی۴۴/.؛ شناخت اجتماعی ۶۴/.؛ اضطراب اجتماعی۶۴/. و عملکرد فضایی ۳۰/.فرضیه های پژوهش به کمک آزمون تحلیل کواریانس تحلیل شدند. نتایج به دست آمده نشان داد که: گروه آزمایش پس از استفاده از آموزش مبتنی بر موسیقی در اختلالات یادگیری شامل کاهش اختلال خواندن، کاهش اختلال نوشتن، کاهش اختلال ریاضی، کاهش اضطراب اجتماعی و افزایش شناخت اجتماعی رشد محسوسی داشته اند. تجزیه و تحلیل داده های گردآوری شده در پژوهش با استفاده از نرم افزارspss و با استفاده از روش های آمار توصیفی از شاخص های میانگین، انحراف معیار و در بخش آمار استنباطی از روش تحلیل کواریانس استفاده شد. کلید واژه ها: موسیقی، آموزش مبتنی بر موسیقی، اختلال یادگیری، یادگیری.
دانلود متن کامل پایان نامه ها در مورد زبان گفتاری کودکان
آخرین نظرات