لیست همه پایان نامه های قابل دانلود با موضوع بازاریابی درونی
پایان نامه ارشد: تاثیر عوامل بازاریابی درونی بر کیفیت خدمات مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی
پایان نامه رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازرگانی داخلی عنوان : تاثیر عوامل بازاریابی درونی بر کیفیت خدمات مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی استان البرز
پایان نامه مدیریت : اثر بازاریابی درونی، تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی بر بازارگرایی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان : اثر بازاریابی درونی، تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی بر بازارگرایی در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
پایان نامه : تاثیر بازاریابی درونی بر رفتارهای فرانقشی و کیفیت خدمات
متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت
پایان نامه ارائه مدل تصمیم گیری در بخش بازاریابی
پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلیپایاننامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی M.Aعنوان:ارائه مدل تصمیم گیری در بخش بازاریابی (مطالعه موردی: بانک سپه استان کرمانشاه) شهریور1393 فهرست مطالبچکیده 1فصل اول: کلیات پژوهش1-1 مقدمه 31-2 بیان مسئله 41-3 اهمیت و ضرورت پژوهش 51-4 اهداف پژوهش 71-4-1- هدف […]
پایان نامه بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی وبازارگرایی باتوجه به نقش متغییرمیانجی عدالت سازمانی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایاننامه کارشناسی ارشد در رشته ی مدیریت بازرگانی(بازاریابی) عنوان: بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی وبازارگرایی باتوجه به نقش متغییرمیانجی عدالت سازمانی(مورد مطالعه:بانکهای دولتی شهرستان ایلام) استاد مشاور: دکترزینب طولابی تیرماه 1393 چکیده هدف این تحقیق “رابطه بین بازاریابی درونی با بازارگرایی با توجه […]
پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان دانشکده علوم انسانی، گروه روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.) گرایش : صنعتی و سازمانی عنوان: بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانکهای شهرستان سپیدان تابستان 1393 (در فایل دانلودی نام […]
پایان نامه بررسی و رتبه بندی آمیخته بازاریابی در باشگاه های لیگ برتر بسکتبال ایران
پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه تهران دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی گروه مدیریت ورزشی عنوان : بررسی و رتبه بندی آمیخته بازاریابی در باشگاه های لیگ برتر بسکتبال ایران پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد شهریور 1390 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) چکیده: هدف […]
پایان نامه نقش ویژگی های شرکت های کوچک و متوسط در ایجاد هوش بازاریابی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پردیس بین المللی ارس گروه مدیریت اجرایی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته ی مدیریت اجرایی عنوان فارسی نقش ویژگی های شرکت های کوچک و متوسط در ایجاد هوش بازاریابی (مورد مطالعه : شرکت های کوچک و متوسط صنعت لاستیک و پلاستیک استان […]
پایان نامه شناسایی رتبه بندی عوامل بازاریابی موثر و تاثیر آن بر عملکرد صادراتی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان : شناسایی رتبه بندی عوامل بازاریابی موثر و تاثیر آن بر عملکرد صادراتی (مورد مطالعه: کارخانه موادغذایی تهران گوار) استاد مشاور: دکتر محمدتقی امینی تابستان1392 (در فایل دانلودی نام […]
پایان نامه تاثیر منابع و قابلیت های سازمانی بر عملکرد بازاریابی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تبریز پردیس بین المللی ارس گروه مدیریت پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی گرایش تولید و عملیات تاثیر منابع و قابلیت های سازمانی بر عملکرد بازاریابی (شواهدی از صنعت بانکداری استان آذربایجان شرقی) استاد مشاور دکتر ناصر صنوبر […]
پایان نامه بررسی ارتباط میان آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد هویت برند در مشتریان بانک صادرات یزد
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات پایان نامه بازرگانی عنوان پژوهش: بررسی ارتباط میان آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد هویت برند در مشتریان بانک صادرات یزد سال تحصیلی 1393-1392 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) (ممکن است هنگام انتقال […]
پایان نامه تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت رابطه با مشتریان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت رابطه با مشتریان (مطالعه موردی شعب شرق بانک سپه تهران ) دانشجو : راضیه محمدی استاد راهنما : جناب آقای دکترامیر خانلری استاد مشاور : جناب آقای دکتر احد زارع پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در مدیریت MBA 1392 […]
پایان نامه تحلیل و بررسی نقش بازاریابی سبز در مزیت رقابتی جذب مشتریان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت موسسه آموزش عالی نیما دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی-بازاریابی گروه علوم انسانی عنوان پایان نامه : تحلیل و بررسی نقش بازاریابی سبز در مزیت رقابتی جذب مشتریان (مورد مطالعه : شرکت های شهرک صنعتی رجه بابل) شهریور 94 (ممکن […]
آخرین نظرات