پایان نامه های دانلودی با موضوع کاردرمانی
پایان نامه حقوق : مطالعه کیفرشناختی عملکرد اردوگاه کاردرمانی استان اصفهان
پایان نامه رشته حقوق گرایش : جزا و جرم شناسی عنوان : مطالعه کیفرشناختی عملکرد اردوگاه کاردرمانی استان اصفهان
پایان نامه تاثیر افزایش مسافت توجه بیرونی و ترجیح افراد بر دقت اجرا و فعالیت EMG عضلات در پرتاب دارت
پایان نامه رشته دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی (گرایش رفتار حرکتی) عنوان: تاثیر افزایش مسافت توجه بیرونی و ترجیح افراد بر دقت اجرا و فعالیت EMG عضلات در پرتاب دارت مهر 92 تربیت بدنی (در فایل […]
پایان نامه مقایسه ویژ گی های شخصیتی وسبک زندگی در بیماران ام. اس تاثیر پذیر
پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزویندانشکده علوم و تحقیقات، گروه روانشناسیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش: روانشناسی عمومیعنوان:مقایسه ویژ گی های شخصیتی وسبک زندگی در بیماران ام. اس تاثیر پذیرو عدم تاثیرپذیر از پیامهای مجله ام. اسآذرماه 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی […]
پایان نامه ارشد:بررسی تاثیر بیوفیدبک تراپی بر دامنه حرکتی مفاصل دست در بیماران سکته مغزی
پایان نامه رشته :کاردرمانی عنوان : بررسی تاثیر بیوفیدبک تراپی بر دامنه حرکتی مفاصل دست در بیماران سکته مغزی
پایان نامه : طراحی مرکز ترک اعتیاد کرمانشاه با رویکرد انسانگرایانه
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مهندسی معماری گرایش : معماری عنوان : طراحی مرکز ترک اعتیاد کرمانشاه با رویکرد انسانگرایانه
پایان نامه :بررسی اثر بخشی مداخلات ردیابی بینایی بر عملکرد توجه پایدار کودکان دچار اختلال بیش فعالی- کم توجهی
هدف: با توجه به فراوانی و شیوع بالای اختلال نقص توجه-بیش فعالی (ADHD) بعنوان یکی از شایعترین اختلالات روانپزشکی و بروز مشکلات متعدد در زمینه مسایل رفتاری و شناختی متعاقب این اختلال، پژوهش در زمینه علل و راهکارهای بهبود مشکلات پدید آمده برای این کودکان و خانواده هایشان همواره از محورهای پژوهشی در زمینه توانبخشی و بالاخص کاردرمانی بوده است. هدف از این مطالعه بررسی توجه پایدار کودکان دچار اختلال نقص توجه-بیش فعالی با استفاده از تمرینات ردیابی بینایی است. روش بررسی: تعداد سی کودک پسر با بازه سنی ۶ تا ۱۰ سال در دوگروه آزمون و شاهد که از لحاظ هوش و سن همگن بودند به صورت تصادفی به دو گروه شاهد و آزمون تقسیم شدند. گروه شاهد از مداخلات معمول کاردرمانی برخوردار بود اما گروه آزمون تحت مداخلات ردیابی بینایی نیز قرار می گرفت. هر دو گروه با پرسشنامه کانرز والدین و همچنین آزمون عملکرد مداوم (CPTII) در دو نوبت پیش آزمون -پس آزمون مورد بررسی قرار گرفتند. تجزیه تحلیل داده ها به کمک نرم افزار SPSS16 صورت خواهد گرفت. از آزمون t وابسته برای مقایسه متغیرها در هر یک از گروه های آزمایش و شاهد بطور جداگانه و از t مستقل برای مقایسه متغیر ها در گروه های آزمایش و شاهد قبل و پس از مداخله استفاده خواهد شد. یافته ها: مداخلات ردیابی بینایی منجر به کاهش مسائل شناختی و بیش فعالی و کل در کودکان گروه مداخله شده است. (۰۵/۰P<) و همچنین مداخلات ردیابی بینایی منجر به افزایش آستانه تشخیص و سرعت واکنش و کاهش خطای حذف، خطای ارتکاب، تغییرپذیری و تکرار کودکان گروه مداخله شده است. (۰۵/۰P<) (۰۱/۰P<) نتیجه گیری: با توجه به نتایج مطالعه میتوان چنین اظهار نمود که تقویت الگوهای ردیابی بینایی بر توجه پایدار کودکان با نقص توجه-بیش فعالی موثر خواهد بود. کلید واژه: اختلال نقص توجه بیش فعالی، ردیابی بینایی، توجه پایدار
پایان نامه طراحی آموزشی مبتنی بر روش نظامدارواکت
متن کامل پایان نامه با عنوان : طراحی آموزشی مبتنی برروش نظامدارواکت (VAKT) وتأثیرآن برکاهش اختلالات نوشتاری کودکان پسر پایه دوم ابتدایی شهر
آخرین نظرات