نام محقق
سال
نتیجه
نوروش و همکاران
(۱۳۸۴)
نتایج حاصل از پژوهش آنها نشان داد که رابطه معنی داری میان ارزش های فرهنگی با هموارسازی سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران وجود دارد. بطوریکه با ورود متغیرهای فرهنگی مدل معنی دار شد که این مهم نشان دهنده این است که عوامل فرهنگی نقش تعیین کننده ای در هموارسازی سود در ایران دارند.
عبدالوند و غفاری آشتیانی
(۱۳۸۸)
نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از مشتریان بانک نشان داد که “رضایتمندی مشتریان"، مهمترین عامل تاثیرگذار بوده، پس از آن “بکارگیری استراتژی بازاریابی رابطه مند"، “تصویر بانک"، “وفاداری مشتریان” از دیگر عوامل تاثیرگذار بر تبلیغات شفاهی مثبت مشتریان به شمار می روند.
گل پرور و همکاران
(۱۳۸۹)
نتایج نشان داد که انصاف کلى با عدالت توزیعى، رویه اى، تعاملى، ترک خدمت، رضایت شغلى و مادى گرایى رابطه معناداری دارد اما با فاصله قدرت، داراى رابطه معنادار نیست. نتایج حاصل از مدلسازى معادله ساختارى و تحلیل رگرسیون واسط ها نشان داد انصاف کلى به طور نسبى واسطه رابطه و عدالت رویه اى با ترک خدمت است، اما براى عدالت تعاملى و توزیعى چنین نقشى را ایفا نمی کند. تحلیل رگرسیون سلسله مراتبىِ تعدیلى حاکى از آن بود که با احتمال زیاد، فاصله قدرت نقش تعدیل کننده را در رابطه بین انصاف کلى و ترک خدمت و رضایت شغلى ایفا می کند
نوری و همکاران
(۱۳۹۱)
با توجه به یافته های پژوهش، توجه به تبلیغات شفاهی و عوامل موثر بر اثربخشی آن، امکان جذب هر چه بیشتر گردشگران به منطقه مورد مطالعه را فراهم می کند.
مشایخی و جلالی
(۱۳۹۱)
نتایج تحقیق حاکی از این است که بین شاخص مردگرایی در سازمان و درصد اعضای غیرموظف هیأت مدیره ارتباط معکوس معنی دار وجود دارد. همچنین، بین شاخص فردگرایی در سازمان و درصد مالکیت سهامداران نهادی رابطه مستقیم و بین شاخص اجتناب از عدم اطمینان در سازمان و درصد مالکیت سهامداران نهادی رابطه معکوس معنی دار وجود دارد.
عسگری
(۱۳۹۱)
نتایج حاصل از پژوهش وی رابطه بین کلیه ابعاد ارزشهای فرهنگی هافستد به غیر از فردگرایی را بر بازاریابی دهان به دهان مورد تائید قرار داد.
دزموند لام و همکاران
(۲۰۰۹)
نتایج تحقیقت نشان داد که فرد گرایی در گسترش تبلیغات دهان به دهان موثر بوده و این امر در افراد خارج از گروه بیشتر از درون گروه مشاهده شد. همچنین پاسخ دهندگان به ارزشهای زن سالاری و فاصله قدرت ارزش بیشتری قایل بودند و انتظار میرود که ارتباطات دهان به دهان مثبت را در داخل گروهشان گسترش دهند آنها دریافتند که اجتناب از عدم قطعیت ارتباط منفی با تبلیغات شفاهی درون گروه دارد.
اسکیومان و همکارانش
(۲۰۱۰)
نتایج پژوهش آنها نشان داد که تبلیغات شفاهی ادراک شده اثر مثبت معناداری بر کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان داشته است. همچنین تبلیغات شفاهی اثر قابل توجهی بر ارزیابی مشتریان با اجتناب از عدم اطمینان بالا نسبت به مشریان برخوردار از اجتناب از عدم اطمینان پایین برخوردار بوده اند. ضمن اینکه اثر میانجی گری سایر ارزشهای فرهنگی مورد تائید قرار نگرفت. علاوه بر آن ارتباط بین تبلیغات شفاهی با ارزشهای فرهنگی فاصله قدرت و اجتناب از عدم اطمینان مثبت و معنادار، و با ارزش فرهنگی فردگرایی منفی و معنادار بدست امد ضمن اینکه رابطه بین تبلیغات شفاهی و مردگرایی مورد تائید قرار نگرفت.
متین آرگان و همکاران
(۲۰۱۱)
آخرین نظرات