دانلود فایل متن کامل پایان نامه ها درباره تعمیم نام تجاری
پایان نامه بررسی تاثیر ا ستراتژی تعمیم نام تجاری بر نگرش مصرف کننده از محصول جدید
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت موسسه آموزش عالی ارشاد دماوندپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی بین المللعنوانبررسی تاثیر ا ستراتژی تعمیم نام تجاری بر نگرش مصرف کننده از محصول جدید( مطالعه موردی برند چیکا)استاد مشاور:دکتر محمدرضا کریمی علویجهتیر ماه 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]
پایان نامه تعیین رابطه بین فروشهای نامتقارن و توان مالی شرکتها
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشاندانشکده تحصیلات تکمیلی پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان:تعیین رابطه بین فروشهای نامتقارن و توان مالی شرکتها با نسبت سرمایهگذاری در موجودیها در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران دیماه 1393 فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه 21-2 بیان موضوع. 31-3 اهمیت و ضرورت تحقیق 51-4 بیان […]
پایان نامه تعیین رابطه سرمایه فکری و ارزش افزوده بازار در بورس
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه حسابداریپایان نامه برای اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداریعنوان:تعیین رابطه بین سرمایه فکری و ارزش افزوده بازار در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دی 1393 فهرست مطالب عنوانفصل اول:کلیات تحقیق شماره صفحه 1-1- مقدمه 2 1-2- موضوع تحقیق […]
پایان نامه ارتباط بین افشای داوطلبانه با کیفیت گزارشگری مالی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشاندانشکده تحصیلات تکمیلیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان :ارزیابی ارتباط بین افشای داوطلبانه با کیفیت گزارشگری مالی و ریسک سیستماتیک در بورس اوراق بهادار تهران زمستان 1392 فهرست مطالبچکیده : ح1-1 مقدمه تحقیق 12 -1) بیان موضوع. 23-1) اهمیت و ضرورت تحقیق 34-1) بیان […]
پایان نامه تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی فروش دوربین
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A(مدیریت دولتی گرایش سیستم های اطلاعاتیعنوان : مطالعه تحلیلی تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی (7p) فروش دوربین مداربسته بر افزایش ارزش ویژه برند ( مطالعه موردی : شرکت ارتباطات الکترونیک ) تابستان 1393 فهرست مطالب1-1- مقدمه. 121-2-بیان مسئله. 131-3- اهمیت و […]
پایان نامه عوامل موثر بر تمایل یا عدم تمایل به برون سپاری در شرکت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدمدیریت دولتی – تحولعنوان : عوامل موثر بر تمایل یا عدم تمایل به برون سپاری در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و ارائه مدل استراتژیک برون سپاری خدمات بهار1392 فهرست مطالب:چکیده . 1فصل اول : مقدمه پژوهش . […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشددانشکده مدیریت بازرگانی(گرایش داخلی) عنوان : بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده در خرید اینترنتی با بهره گرفتن از روش گرندد تئوری تابستان 1392 فهرست مطالبچکیده 1فصل اول) کلیات تحقیق 2مقدمه. 31-1 بیان و ضرورت مسئله. 41-1 پرسش […]
پایان نامه بررسی عوامل زیرساختی استقرار مدیریت دانش
پایان نامه رشته علوم تربیتی واحد نکا (M.A) پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته تحصیلی :تحقیقات آموزشی عنوان:بررسی عوامل زیرساختی استقرار مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی مازندران تابستان 92 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1فصل اول :کلیات تحقیق2مقدمه 3بیان مساله .4اهمیت وضرورت تحقیق 6اهداف پژوهش 8.اهداف کلی پژوهش.8-اهداف جزئی پژوهش .8-متغیرهای تحقیق 8سوال اصلی […]
پایان نامه رابطه بین شیوه تصمیم گیری مدیران با مشارکت معلّمان
پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت دانشکده علوم تربیتی و روانشناسیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی عنوان بررسی رابطه بین شیوه های تصمیم گیری مدیران با مشارکت و خلاقیت معلّمان در مدارس متوسطه شهر سمیرم در سال تحصیلی 89-88 دیماه 89 فهرست مطالب فصل اول ـ طرح تحقیق […]
پایان نامه تحوّل نظام حقوقی حاکم بر فضای ماوراء جو
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع دکتری رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات تهران رساله دکتری رشته حقوق بینالملل عمومی(Ph. D) عنوان :تحوّل نظام حقوقی حاکم بر فضای ماوراء جو سال تحصیلی 92-1391 فهرست مطالب تفصیلیعنوان صفحه اختصارات چکیده مقدمه بخش اوّل: پیدایش نظام حقوقی فضا و کالبد شکافی منشورفضا 10فصل اوّل: محتوا، ویژگیها و […]
پایان نامه نگاشت شبکه تداعیهای برند نزد مصرفکنندگان با بهره گرفتن از نقشه مفهومی برند (BCM)
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه الزهرا دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان نگاشت شبکه تداعیهای برند نزد مصرفکنندگان با بهره گرفتن از نقشه مفهومی برند (BCM) مورد مطالعاتی: ایرانسل و همراه اول استاد مشاور دکتر محمدصالح ترکستانی اسفند 93 چکیده درک ارزش ویژه […]
پایان نامه تأثیر ترکیب تنوع هیات مدیره بر کیفیت گزارشگری مالی و ریسک در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
پایان نامه دانشگاه الزهرا (س) دانشکده علوم اقتصادی و اجتماعی پایان نامه برای اخذ درجه کارشناسی ارشد عنوان تأثیر ترکیب تنوع هیات مدیره بر کیفیت گزارشگری مالی و ریسک در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران استاد مشاور سرکار خانم دکتر آزاده مداحی دی1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد […]
پایان نامه تاثیر نوسانات نرخ ارز بر تجارت دوجانبه بین ایران و ونزوئلا
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اداری پایان نامه دوره کارشناسی ارشد اقتصاد عنوان: تاثیر نوسانات نرخ ارز بر تجارت دوجانبه بین ایران و ونزوئلا استاد مشاور: دکتر علیرضا عرفانی چکیده: از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر تجارت هرکشور و هر بخش اقتصادی برای آنچه در تئوریهای […]
آخرین نظرات