لیست همه پایان نامه های دانلودی در مورد موفقیت بازاریابی

پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی در شرکت های تبلیغاتی با بهره گرفتن از مدل7s (مطالعه موردی:شرکت صبا ویژن)
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نوردانشکده مدیریتنام مرکز تهران غرب پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی ـ بین المللگروه مدیریتعنوان پایان نامه :شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی در شرکت های تبلیغاتی با بهره گرفتن از مدل7s (مطالعه موردی:شرکت صبا ویژن) تیر ماه ۱۳۹4 برای رعایت […]
پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی در شرکت های تبلیغاتی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی دانشکده مدیریتنام مرکز تهران غرب پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی ـ بین المللگروه مدیریتعنوان پایان نامه :شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی در شرکت های تبلیغاتی با بهره گرفتن از مدل7s (مطالعه موردی:شرکت صبا ویژن)تیر ماه ۱۳۹4 برای رعایت […]
پایان نامه تاثیر میزان کاربرد فناوری اطلاعات در موفقیت بازاریابی صنایع کوچک و چالشهای آن مورد مطالعه:شهرک صنعتی شهرستان دورود
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاهپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی عنوان:تاثیر میزان کاربرد فناوری اطلاعات در موفقیت بازاریابی صنایع کوچک و چالشهای آنمورد مطالعه:شهرک صنعتی شهرستان دورود 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام […]
پایان نامه تاثیر میزان کاربرد فناوری اطلاعات در موفقیت بازاریابی صنایع کوچک
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاهپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتیعنوان:تاثیر میزان کاربرد فناوری اطلاعات در موفقیت بازاریابی صنایع کوچک و چالشهای آنمورد مطالعه:شهرک صنعتی شهرستان دورود1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام […]
پایان نامه تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی فروش دوربین
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A(مدیریت دولتی گرایش سیستم های اطلاعاتیعنوان : مطالعه تحلیلی تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی (7p) فروش دوربین مداربسته بر افزایش ارزش ویژه برند ( مطالعه موردی : شرکت ارتباطات الکترونیک ) تابستان 1393 فهرست مطالب1-1- مقدمه. 121-2-بیان مسئله. 131-3- اهمیت و […]
پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلیعنوان:شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی درشرکت فراورده های نسوز ایران با بهره گرفتن از تکنیک تاپسیس خاکستری زمستان 1393 چکیده در این پژوهش به شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی […]
پایان نامه شناسایی عوامل کلیدی موفقیت بر تجربه ی مشتری
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانیگروه مدیریتپایاننامهبرای دریافت درجه کارشناسی ارشددر رشته مدیریت ، گرایش بازرگانی بینالمللعنوانشناسایی و رتبهبندی عوامل کلیدی موفقیت بر تجربه ی مشتری در بانک بهمن ماه 1392 فصل اول:کلیات پژوهش۱-۱-مقدمه 21-2-بیان مسئله 21-3-هدف تحقیق 31-4-سؤالات تحقیق. 31-5-فرضیههای و مدل مفهومی تحقیق 41-6- نوع تحقیق 51-7-روش گردآوری داده […]
پایان نامه مقایسه عوامل موفقیت بر بانک دولتی ملی
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق بررسی مقایسه ای عوامل موفقیت بر بانک دولتی ملی و بانک خصوصی اقتصاد نوین (مطالعه موردی استان اصفهان) پایان نامه بازرگانی ـ بین الملل زمستان 1392 فهرست مطالبفصل اول. 3کلیات تحقیق. 3مقدمه:. 3بیان مسئله. 3ضرورت تحقیق. 3اهداف تحقیق. 3سوالات تحقیق. 3فرضیات تحقیق. 3روش تحقیق. 3جامعه آماری. 3نمونه آماری. 3تعریف […]
پایان نامه بررسی رابطه بازاریابی رابطهمند و وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد گرمی پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد «M. A. »گرایش مدیریت عنوان:بررسی رابطه بازاریابی رابطهمند و وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران زمستان 91 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده. 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1- مقدمه 21-2- بیان مسئله 31-3- اهمیت و ضرورت تحقیق. 41-4- اهداف تحقیق. 51-5- سؤالات تحقیق. 51-6- فرضیههای تحقیق. […]
پایان نامه بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش : مالی عنوان:بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی و رضایت مندی مشتریانمطالعه موردی :(صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی واحد اراک ) بهار 1392 چکیده: 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 21-2 تاریخچه مطالعاتی […]
پایان نامه ارائه مدل تصمیم گیری در بخش بازاریابی
پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلیپایاننامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی M.Aعنوان:ارائه مدل تصمیم گیری در بخش بازاریابی (مطالعه موردی: بانک سپه استان کرمانشاه) شهریور1393 فهرست مطالبچکیده 1فصل اول: کلیات پژوهش1-1 مقدمه 31-2 بیان مسئله 41-3 اهمیت و ضرورت پژوهش 51-4 اهداف پژوهش 71-4-1- هدف […]
پایان نامه بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی وبازارگرایی باتوجه به نقش متغییرمیانجی عدالت سازمانی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایاننامه کارشناسی ارشد در رشته ی مدیریت بازرگانی(بازاریابی) عنوان: بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی وبازارگرایی باتوجه به نقش متغییرمیانجی عدالت سازمانی(مورد مطالعه:بانکهای دولتی شهرستان ایلام) استاد مشاور: دکترزینب طولابی تیرماه 1393 چکیده هدف این تحقیق “رابطه بین بازاریابی درونی با بازارگرایی با توجه […]
پایان نامه بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده ادبیات و علوم انسانی پایان نامه بازرگانی (بازاریابی) عنوان: بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت پتروشیمی ایلام) استاد مشاور: دکتر یاسان الله پوراشرف شهریور 93 چکیده پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیربازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی […]


آخرین نظرات