لیست همه پایان نامه های قابل دانلود در مورد اختلال شخصیت
پایان نامه شناسایی عوامل انگیزشی و بررسی سطح رضایت گردشگران خارجی از سفر به استان کرمان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد بخش مدیریت پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانیگرایش بازاریابی شناسایی عوامل انگیزشی و بررسی سطح رضایت گردشگران خارجی از سفر به استان کرمان آذر 1391 تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : […]
پایان نامه ارشد: اولولیت بندی شاخص های تاثیر گذار بر رضایت گردشگران با بهره گرفتن از مدل تحلیل سلسله مراتبی داده ها(موردمطالعه: هتل های استان مازندران)
پایان نامه رشته گردشگری عنوان : اولولیت بندی شاخص های تاثیر گذار بر رضایت گردشگران با بهره گرفتن از مدل تحلیل سلسله مراتبی داده ها(موردمطالعه: هتل های استان مازندران)
پایان نامه ارزیابی رضایتمندی گردشگران شهر تبریز از محصول توریسم مذهبی کشور عراق
پایان نامه رشته جغرافیا (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) دانشگاه تبریزدانشکده جغرافیا و برنامه ریزیگروه پژوهشی جغرافیاپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی گردشگریعنوان:ارزیابی رضایتمندی گردشگران شهر تبریز از محصول توریسم مذهبی کشور عراقشهریور 94 مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد رشته: جغرافیا و برنامه ریزی گردشگری […]
پایان نامه بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی بر قصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش پایان نامه جهانگردی بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی برقصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش(از دیدگاه گردشگران داخلی) پاییز 1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود […]
پایان نامه بررسی اثرات گردشگری فیلم بر روی تصویر ادراکشده و انگیزه سفر گردشگران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده گردشگری پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی-بازاریابی عنوان: بررسی اثرات گردشگری فیلم بر روی تصویر ادراکشده و انگیزه سفر گردشگران مطالعه موردی: آذربایجان شرقی خرداد 94 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به […]
پایان نامه تاثیر استقرار دولت الکترونیک بر رضایت ارباب رجوع در مراکز پلیس +10 شهرستان گلپایگان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی- گرایش سیستم های اطلاعاتی عنوان تاثیر استقرار دولت الکترونیک بر رضایت ارباب رجوع در مراکز پلیس +10 شهرستان گلپایگان پاییز 1393 (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به […]
پایان نامه : بررسی نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی
پایان نامه رشته :علوم ارتباطات اجتماعی عنوان : بررسی نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی
پایان نامه :تحلیل ارتباط توسعه پایگاه های الکترونیکی در افزایش میزان گردشگران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش : برنامه ریزی و توسعه عنوان : تحلیل ارتباط توسعه پایگاه های الکترونیکی در افزایش میزان گردشگران
پایان نامه ارشد : شناسایی محدودیت های گردشگران خارجی در ایران
پایان نامه رشته مدیریت جهانگردی گرایش : بازاریابی عنوان :شناسایی محدودیت های گردشگران خارجی در ایران
پایان نامه : تاثیر تصویر مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران شهر شیراز
پایان نامه رشته مدیریت جهانگردی گرایش : برنامه ریزی و توسعه عنوان : تاثیر تصویر مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران شهر شیراز
پایان نامه کارشناسی ارشد:اولویت بندی شاخصهای ارزیابی رضایتمندی بازدیدکنندگان موزه ملی ایران
هدف از این پژوهش اولویتبندی شاخصهای ارزیابی رضایتمندی بازدیدکنندگان موزه ملی ایران میباشد. با مطالعه تحقیقات پیشین و مدلهای مفهومی ارزیابی رضایتمندی مشتریان، شاخصهای رضایت بازدیدکنندگان موزه شناسایی شده سپس با استفاده از مدل آکاما مورد بررسی قرار گرفته است. در این پژوهش با استفاده از ابزار پرسشنامه، دادههای مورد نیاز از ۳۸۵ نفر از بازدیدکنندگان موزه ملی ایران در شهر تهران جمعآوری گردید. نتایج این پژوهش نشان میدهد که همه شاخصهای مدل تحقیق بجز قیمت و ارزش ادراک شده بر رضایت بازدیدکنندگان موزه تأثیر دارد و قیمت بلیط موزهها تأثیری بر میزان رضایت بازدیدکنندگان ندارد. همچنین با استفاده از آزمون فریدمن مشخص گردید که متغیر اطمینان دارای بیشترین میزان اهمیت و متغیر همدلی دارای کمترین میزان اهمیت از دیدگاه بازدیدکنندگان است. محقق در انتها برای بهبود خدمات ارائه شده در موزهها و افزایش سطح رضایت بازدیدکنندگان پیشنهادهایی ارائه کرده است که امید است با عنایت مسئولین امر شاهد ارائه خدمات بهتر در موزهها و رضایت هرچه بیشتر بازدیدکنندگان باشیم. کلمات کلیدی: موزه، رضایتمندی، موزه ملی ایران
پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی : بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری, رضایت و وفاداری
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی با عنوان : بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری, رضایت و وفاداری
پایان نامه گردشگری، انگیزه ها و عوامل مرتبط با آن
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت مؤسسه آموزش عالی باختر ایلام پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت جهانگردی گردشگری، انگیزهها و عوامل مرتبط با آن (نمونه بررسی: شهر قصرشیرین) استاد مشاور: دکتر پاکزاد آزادخانی شهریور1393 (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا […]
آخرین نظرات