لیست همه پایان نامه های قابل دانلود در مورد سطح رضایتمندی
پایان نامه مدیریت: ارائه یک مدل ریاضی برای برنامه ریزی دو سطحی در انتخاب تامین کننده با توجه به کاهش هزینه خرید و افزایش رضایتمندی مشتری
متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت
پایان نامه ررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه علوم و تحقیقات هرمزگانعنوان: بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتری از کیفیت خدمات با رویکرد کانو و MADM:زمستان 1391 فهرست مطالبعنوان صفحه فصل اول: کلیات تحقیق1-1- مقدمه. 21-2- تشریح و بیان موضوع تحقیق 41-3- مسئله اصلی تحقیق 61-4- ضرورت انجام تحقیق 71-5- اهداف اساسی انجام تحقیق 101-6- سوالات […]
پایان نامه عملکرد مدیریتی مدیران آموزشی با رضایتمندی کارکنان
پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات کرمانگروه مدیریت آموزشیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت آموزشی (M.A) عنوان : بررسی رابطه عملکرد مدیریتی مدیران آموزشی با رضایتمندی کارکنان آموزش ودانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان سال تحصیلی92-91 زمستان 92 فهرست مطالبعنوان صفحهفصل اول: کلیات پژوهش1-1 مقدمه. […]
پایان نامه بررسی نقش واسطه ای بهزیستی روانشناختی در کیفیت زندگی بر رضایتمندی زناشویی در دانشجویان متاهل شهر کرمانشاه
پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد روانشناسی بالینیM.A عنوان: بررسی نقش واسطه ای بهزیستی روانشناختی در کیفیت زندگی بر رضایتمندی زناشویی در دانشجویان متاهل شهر کرمانشاه در سال تحصیلی1394 – 1393 بهمن ماه 1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان شعب بانک تجارت شهر اصفهان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم اداری و اقتصاد گروه مدیریت پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته ی مدیریت گرایشبازاریابی بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان شعب بانک تجارت شهر اصفهان استاد مشاور: دکتر سعید فتحی مهر 1390 فهرست مطالب عنوان صفحه پیشگفتار فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه. 1 1-1- […]
پایان نامه رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری با توجه به نقش میانجی رضایتمندی ارباب رجوع در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی بندر انزلی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته : مدیریت دولتی گرایش : منابع انسانی موضوع : رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری با توجه به نقش میانجی رضایتمندی ارباب رجوع در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت سال تحصیلی […]
پایان نامه تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران
پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور دانشکده علوم انسانی گروه علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی عنوان پایان نامه : تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران استاد مشاور: دکتر لقمان کشاورز پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی […]
پایان نامه بررسی رابطه ی بکارگیری فناوری اطلاعات با رضایتمندی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه جهت اخذ کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی بررسی رابطه ی بکارگیری فناوری اطلاعات با رضایتمندی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه تابستان 1392 چکیده: پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بکارگیری فناوری اطلاعات با رضایتمندی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه انجام گرفته است.فناوری اطلاعات به […]
پایان نامه شناسایی عوامل انگیزشی و بررسی سطح رضایت گردشگران خارجی از سفر به استان کرمان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد بخش مدیریت پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانیگرایش بازاریابی شناسایی عوامل انگیزشی و بررسی سطح رضایت گردشگران خارجی از سفر به استان کرمان آذر 1391 تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : […]
پایان نامه ارتباط کیفیت خدمات (بر مبنای مدل QUESC) با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیت های فوق برنامه ی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان
پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت ورزشی عنوان ارتباط کیفیت خدمات (بر مبنای مدل QUESC) با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیت های فوق برنامه ی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان. بهمن ماه 1393 […]
پایان نامه بررسی تطبیقی نقش توسعه خدمات مخابراتی استان مازندران درجذب رضایتمندی مشترکان
پایان نامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات دانشکده: پردیس تحصیلات تکمیلی ، گروه: علوم ارتباطات پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته: علوم ارتباطات اجتماعی (M.A) عنوان: بررسی تطبیقی نقش توسعه خدمات مخابراتی استان مازندران درجذب رضایتمندی مشترکان در سال 89 و92 استاد مشاور: دکتر حمیدرضا حسینی دانا بهار 93 […]
پایان نامه تأثیر کیفیت خدمات بانکی بر رضایتمندی مشتریان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش مدیریت مالی عنوان : تأثیر کیفیت خدمات بانکی بر رضایتمندی مشتریان (مورد مطالعه بانک های صادرات حوزه اردستان) استاد مشاور: دکتر سید محمد فاطمی نژاد زمستان 1393 (ممکن است هنگام انتقال از […]
پایان نامه تأثیر ابعاد کیفی خدمات بر ارزش ادراک شده مشتری، رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: بانک ملت سیرجان)
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت، اقتصاد و حسابداری دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشمپایاننامهبرای دریافت مدرک کارشناسی ارشدرشته: مدیریت اجرایی (استراتژیک) پایان نامه :تأثیر ابعاد کیفی خدمات بر ارزش ادراک شده مشتری، رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: بانک ملت سیرجان) خرداد 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]
آخرین نظرات