۲-۲-۱۵-۶-۲- معایب بانکداری الکترونیکی: ۸۰
۲-۲-۱۵-۷- اصول بانکداری الکترونیک ۸۱
۲-۲-۱۵-۷-۱- مشتری مداری: ۸۱
۲-۲-۱۵-۷-۲- ایجاد تنوع درابزارهای خدمات رسانی: ۸۱
۲-۲-۱۵-۸- بانکداری الکترونیک در ایران ۸۲
۲-۲-۱۵-۹- بررسی میزان استفاده از بانکداری الکترونیک در ایران ۸۳
۲-۲-۱۵-۹-۱- ده سال بانکداری الکترونیک به روایت آمار ۸۳
۲-۲-۱۵-۹-۲- ایران و چالشهای نوین صنعت بانکداری الکترونیکی: ۸۴
۲-۳- بخش سوم: نظریه های تحقیق ۸۴
۲-۳-۱- رویکردهای نظری ۸۴
۲-۳-۱-۱- مدلهای چهارگانه گرونیک و هانت ۸۴
۲-۳-۱-۲- نظریه تعالی سازمانی: ۹۱
۲-۴- بخش چهارم: پژوهشهای پیشین ۹۳
۲-۴-۱- تحقیقات داخلی: ۹۴
۲-۴-۲- تحقیقات خارجی: ۹۶
۲-۵- چهارچوب نظری ۹۸
۲-۵-۱- الگوی هانت و گرانیک ۹۸
۲-۵-۲- نظریه تعالی ۹۸
۲-۶- فرایند فرموله کردن متغیرها و مفاهیم تحقیق ۹۹
۳-۱ شمای تحقیق ۱۰۵
۳-۲ بیان سوالها و فرضیه های تحقیق ۱۰۵
۳-۳ تعریف نظری و عملیاتی متغیرها ۱۰۶
۳-۴ روش تحقیق ۱۱۳
۳-۵- تکنیک تحقیق ۱۱۴
۳-۶- جامعه آماری ۱۱۴
۳-۷ برآورد حجم نمونه ۱۱۵
۳-۸- روش نمونه گیری ۱۱۶
۳-۹- واحد تحلیل ۱۱۶
۳-۱۰- رویه جمعآوری اطلاعات ۱۱۶
۳-۱۱- سطح تجزیه و تحلیل اطلاعات ۱۱۷
۳-۱۲- تکنیکهای آماری مورد استفاده در توصیف و تحلیل اطلاعات ۱۱۷
۳-۱۳- محدودیتهای روش شناختی پژوهش ۱۱۷
۳-۱۴- سنجش اعتماد ۱۱۷
۳-۱۵- اعتبار ۱۱۸
مقدمه: ۱۲۳
الف- توصیف یافتهها ۱۲۴
جدول شماره ۱- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اهمیت به روابطعمومی به عنوان ابزار فرهنگسازی ۱۲۴
جدول شماره ۲- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تشکیل بانک اطلاعاتی ۱۲۴
جدول شماره۳ - توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب فناوریهای نوین اطلاعات و ارتباطات ۱۲۴
جدول شماره۴- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب روابطعمومی الکترونیک و انعکاس پیشنهادات ۱۲۵
جدول شماره ۵-توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب ارائه خدمات با کیفیت ۱۲۵
جدول شماره ۶- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب افکار عمومی ۱۲۵
جدول شماره ۷- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اطلاعرسانی ۱۲۶
جدول شماره ۸- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اعتبار سازمان ۱۲۶
جدول شماره۹- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب ارتباط درون سازمانی ۱۲۶
جدول شماره۱۰- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب فرهنگ سازمانی ۱۲۷
جدول شماره ۱۱- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب انتشار نشریه ۱۲۷
جدول شماره ۱۳- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب بانکداری الکترونیک ۱۲۸
جدول شماره۱۴- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب استقبال از خدمات ۱۲۸
جدول شماره ۱۵- توزیع فراوانی پاسخگویان برجسب بخش متولی تغذیه محتوای سایت ۱۲۸
جدول شماره ۱۶- توزیع فراوانی پاسخگویان برجسب علت حضور مدیر روابطعمومی در جلسات مدیران سطح بالای بانک ۱۲۹
جدول شماره ۱۷- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت فعالیت روابطعمومی ۱۳۰
جدول شماره ۱۸- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت فعالیت ارتباط با مشتری ۱۳۰
جدول شماره ۱۹- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت فعالیت بازاریابی ۱۳۰
جدول شماره ۲۰- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت فعالیت تبلیغات ۱۳۱
جدول فراوانی شماره ۲۱- توزیع پاسخگویان بر حسب استفاده از تحقیق افکارسنجی ۱۳۱
جدول فراوانی شماره ۲۲- توزیع پاسخگویان بر حسب روش تحقیقات مورد استفاده ۱۳۱
جدول فراوانی شماره ۲۳، توزیع پاسخگویان برحسب نقش بانکداری الکترونیک در کاهش تعداد پرسنل روابطعمومی ۱۳۲
نقش روابط عمومی در توسعه بانکداری الکترونیک در ایران تحلیل مقایسهای دیدگاههای مدیران و کارشناسان- قسمت ۳
آخرین نظرات