پایان نامه استراتژی بازاریابی
پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برق قدرت: واسطه گری در بازارهای برق
پایان نامه رشته مهندسی برق با عنوان : واسطه گری در بازارهای برق در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
پایان نامه کارشناسی ارشد برق قدرت با موضوع واسطه گری در بازارهای برق
پایان نامه رشته مهندسی برق با عنوان : واسطه گری در بازارهای برق در ادامه مطلب می توانید صفحات ابتدایی این پایان نامه را بخوانید
پایان نامه بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی وبازارگرایی باتوجه به نقش متغییرمیانجی عدالت سازمانی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایاننامه کارشناسی ارشد در رشته ی مدیریت بازرگانی(بازاریابی) عنوان: بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی وبازارگرایی باتوجه به نقش متغییرمیانجی عدالت سازمانی(مورد مطالعه:بانکهای دولتی شهرستان ایلام) استاد مشاور: دکترزینب طولابی تیرماه 1393 چکیده هدف این تحقیق “رابطه بین بازاریابی درونی با بازارگرایی با توجه […]
پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی عنوان: تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان فهرست مندرجات عنوان صفحه فصل اول: کلیات تحقیق 1- 1. مقدمه 2 1- 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 2 1- 3. تشریح و بیان مسئله 3 1- 5. فرضیه ها 4 1-5-1 […]
پایان نامه ارائه مدل سنجش عوامل تاثیرگذاری بر توسعه بازار صنایع دستی (هنر قلم زنی) در استان تهران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش ارائه مدل سنجش عوامل تاثیرگذاری بر توسعه بازار صنایع دستی (هنر قلم زنی) در استان تهران پایان نامه برای دریافت پایان نامه درجه کارشناسی ارشد کارشناس ارشد MBA بهمن 1392 (در فایل دانلودی نام […]
پایان نامه تأثیر سطح بدهی کوتاه مدت بر شدت اثر کیفیت گزارشگری مالی بر کارایی سرمایه گذاری
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه اصفهان دانشکده علوم اداری و اقتصاد گروه حسابداری پایان نامه مالی تأثیر سطح بدهی کوتاه مدت بر شدت اثر کیفیت گزارشگری مالی بر کارایی سرمایه گذاری استاد مشاور دکتر هادی امیری مهرماه1393 (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به […]
پایان نامه بررسی تأثیر حالتهای مختلف بازار بر مدیریت سود و اقلام تعهدی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات واحد یزد پایاننامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری ﴿M.A.﴾ گرایش: حسابداری عنوان: بررسی تأثیر حالتهای مختلف بازار بر مدیریت سود و اقلام تعهدی استاد مشاور: دکتر محمود معینالدین سال تحصیلی 1393- 1392 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود […]
پایان نامه بررسی نقش عناصر بازاریابی رابطه مند بر عملکرد شرکت های دانش بنیان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسیارشد در رشته مدیریت ، گرایشبازرگانی بین الملل عنوان بررسی نقش عناصر بازاریابی رابطه مند بر عملکرد شرکت های دانش بنیان استاد مشاور دکتر علیرضا فضل زاده دی ماه 1392 (ممکن است هنگام انتقال از فایل […]
پایان نامه بررسی رابطه بین فنآوری اطلاعات بازاریابی و استرتژیهای رقابتی در بانکهای دولتی شهر کرمانشاه
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده علوم انسانی گروه علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A) عنوان: بررسی رابطه بین فنآوری اطلاعات بازاریابی و استرتژیهای رقابتی در بانکهای دولتی شهر کرمانشاه شهریور 93 (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل […]
پایان نامه بررسی اثر بازار گرایی بر عملکرد دانشگاههای ایران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پردیس بینالمللی ارس گروه مدیریت پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی EMBA ،گرایش بازاریابی عنوان فارسی: بررسی اثر بازار گرایی بر عملکرد دانشگاههای ایران استاد مشاور: دکتر حسین پناهی بهمنماه 92 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) (ممکن […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر در استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان ” آسونتر ” در بازار الکترونیک
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده مدیریت،اقتصاد و حسابداری پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته : مدیریت MBA گروه : MBA عنوان پایان نامه : بررسی عوامل موثر در استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان ” آسونتر ” در بازار الکترونیک استاد مشاور : دکتر محمد […]
پایان نامه بررسی رابطه بین تبلیغات اینترنتی و سهم بازار در مؤسسه اعتباری ثامن
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی عنوان: بررسی رابطه بین تبلیغات اینترنتی و سهم بازار در مؤسسه اعتباری ثامن (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و […]
پایان نامه بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر تصمیم خرید خدمات از آزمایشگاههای کالیبراسیون در صنعت فولاد
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت MBA – گرایش مدیریت استراتژیک بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر تصمیم خرید خدمات از آزمایشگاههای کالیبراسیون در صنعت فولاد شهریور 1393 (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی […]
آخرین نظرات