پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی و تعهد مشتری به برند متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایاننامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلی (M.A) عنوان: بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی و تعهد مشتری به برند بر اساس نظریه هاتس یل دریم(مشتریان شرکتهای بیمه ایران استان کرمانشاه) استاد مشاور: دکتر […] پایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A )گرایش : مدیریت بازرگانی عنوان : شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه و تعیین شاخص های آن (مورد مطالعه: ستاد مرکزی بانک رفاه) زمستان 1393 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده 1فصل اول: کلیات تحقیق۱-۱-مقدمه 31-2- بیان […] پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی)عنوان : تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: بیمه دی شعبه کاشان زمستان1393 فهرست مطالبعنوان شماره صفحهچکیده 1مقدمه 3فصل اول 21-1- بیان مسأله. 31-2- اهمیت و ضرورت تحقیق 61-3- اهداف تحقیق. 71-4- فرضیه های تحقیق. 81-5- […] پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل عنوان: تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان با بهره گرفتن از مدلسازی معادلات ساختاریافته (مورد مطالعه شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب نوین) زمستان 1393 چکیده:در این تحقیق که با عنوان تاثیر شخصیت برند […] پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A(مدیریت بازرگانی عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک سرمایه شعبه کاشان با رویکرد معادلات ساختاریاسفند 1393 مقدمه. 21-1-بیان مسأله: 22-1-ضرورت تحقیق: 33-1-مروری بر ادبیات گذشته. 44-1-هدف تحقیق 5هدف اصلی: 5اهداف فرعی: 55-1-سؤالات تحقیق: 6سوال اصلی: 6سوالات […] پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه پایان نامه رشته مدیریت واحد یاسوج دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی«M.M» گرایش: بازاریابی عنوان: بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد شهریور:93 فهرست مطالبعنوان صحفهفصل اول کلیات تحقیق1-1- چکیده 11-2- مقدمه 31-3- بیان مسأله تحقیق 41-4- اهمیت و ضرورت تحقیق 51-5- اهدف […] پایان نامه بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه ی کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابیموضوع:بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسهای ایرانسل و همراه اول)بهمن 1391 فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده 1فصل اول: کلیات پژوهش 21-1 مقدمه. 31-2 بیان مسئله. 41-3 اهمیت و ضرورت انجام پژوهش […] پایان نامه بررسی رابطه بین توانمندی و تعهد سازمانی پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)رشته مدیریت بازگانی گرایش بین الملل عنوان:بررسی رابطه بین توانمندی و تعهد سازمانیدر بین کارکنان شعب بانک سامان استان تهران تابستان 1393 فهرست مطالب چکیده. جفصل اول؛ کلیات تحقیق 1مقدمه. 21-1) بیان مسأله. 51-2) اهمیت و ضرورت تحقیق 81-3) فرضیههای تحقیق 131-4) اهداف […] پایان نامه بررسی رابطه بازاریابی رابطهمند و وفاداری مشتریان پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد گرمی پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد «M. A. »گرایش مدیریت عنوان:بررسی رابطه بازاریابی رابطهمند و وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران زمستان 91 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده. 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1- مقدمه 21-2- بیان مسئله 31-3- اهمیت و ضرورت تحقیق. 41-4- اهداف تحقیق. 51-5- سؤالات تحقیق. 51-6- فرضیههای تحقیق. […] پایان نامه الگویی مفهومی پیش بینی ادراک مشتریان در انتخاب محصولات پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیپایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانیعنوان:ارائه الگویی مفهومی پیش بینی ادراک مشتریان در انتخاب محصولات(مطالعه موردی: پوشاک شهرستان سرپل ذهاب) شهریور 1393 فصل اول:کلیات پژوهش1-1 مقدمه31-2 بیان مسأله41-3 اهمیت و ضرورت پژوهش61-4 اهداف پژوهش71-4-1 هدف کلی.71-4-2 اهداف ویژه پژوهش.71-5 فرضیات پژوهش.81-6 چهارچوب […] پایان نامه مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی شهر ایلام متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی(بازاریابی) عنوان: مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی شهر ایلام استاد مشاور: دکتر زینب طولابی تیرماه 1393 چکیده پژوهش حاضر با هدف “بررسی مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات […] پایان نامه بررسی روابط بین سرمایه گذاری سازمان در سرمایه اجتماعی ، تعلق کارکنان ، پیامدهای کاری و عملکرد مشتری متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایاننامه کارشناسی ارشد در رشتهی مدیریت بازرگانی (بازاریابی) بررسی روابط بین سرمایه گذاری سازمان در سرمایه اجتماعی ، تعلق کارکنان ، پیامدهای کاری و عملکرد مشتری (مورد مطالعه: بانکهای تجاری استان ایلام ) استاد مشاور: دکتر محمد تابان شهریورماه 1393 چکیده هدف این […] پایان نامه بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات پایان نامه اجرایی (M.B.A) عنوان پژوهش: بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو سال تحصیلی 1393-1392 فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول 9 1-1مقدمه : 7 1-2بیان مساله: 7 1-3 اهمیت وضرورت تحقیق: 8 […]
پایان نامه های قابل دانلود درباره هزینه های کیفیت
آخرین نظرات