۲-۱-۸-۲-۳- تعریف کمتوانی ذهنی از دیدگاه مارک ۳۶
۲-۱-۸-۲-۴- تعریف انجمن روانپزشکی آمریکا ۳۷
۲-۱-۸-۲-۵- تعریف انجمن کم توان ذهنی و رشدی آمریکا(۲۰۱۴) ۳۷
۲-۱-۹- ویژگیهای کمتوانی ذهنی ۳۷
۲-۱-۹-۱-تاخیر زبان ۳۸
۲-۱-۹-۲- عملکرد شناختی ۳۸
۲-۱-۹-۲-۱- حافظه ۳۹
۲-۱- ۹-۲-۲- سرعت یادگیری ۳۹
۲-۱-۹-۲-۳-توجه ۳۹
۲-۱- ۹-۲-۴- تعمیم و نگهداری ۴۰
۲-۱-۹-۲-۵- انگیزه ۴۰
۲-۱-۹-۳- رفتار سازشی ۴۱
۲-۱-۹-۳-۱- فزونی رفتار و رفتار چالشانگیز ۴۱
۲-۱-۹-۴- ویژگیهای مثبت ۴۲
۲-۱-۱۰- علل کمتوانی ذهنی ۴۲
۲-۱-۱۰-۱-علتهای پیش از تولد ۴۳
۲-۱-۱۰-۱-۱- اختلالات کروموزومی ۴۳
۲-۱-۱۰-۱-۲- خطاهای مادر زادی سوخت و ساز ۴۴
۲-۱-۱۰-۱-۳- تاثیرات محیطی ۴۴
۲-۱-۱۰-۲- عوامل هنگام تولد ۴۵
۲-۱-۱۰-۳- عوامل پس از تولد ۴۵
۲-۱-۱۰-۳-۱- علتهای زیستی پس از تولد ۴۶
۲-۱-۱۰-۳-۲- علتهای روانی-اجتماعی پس از تولد ۴۶
۲-۱-۱۱- رویکردهای کمتوانی ذهنی ۴۶
۲-۱-۱۱-۱- انتظارهای آموزشپذیری ۴۷
۲-۱-۱۱-۲- شدت آسیب ذهنی ۴۷
۲-۱-۱۱-۳- حوزهی معلولیت ۴۸
۲-۱-۱۱-۴- حمایتهای مورد نیاز ۴۸
۲-۱-۱۲- همدلی ۴۹
۲-۱-۱۲-۱- همدلی به عنوان یک فرایند شناختی ۵۰
۲-۱-۱۲-۲- همدلی به عنوان یک فرایند عاطفی ۵۰
۲-۱-۱۳- نظریه و مدلهای همدلی ۵۱
۲-۱-۱۳-۱- نظریه کردارشناسی بالبی ۵۱
۲-۱-۱۳-۲- نظریه کارل راجرز ۵۱
۲-۱-۱۳-۳- نظریه یادگیری ۵۱
۲-۱-۱۳-۴- مدل مارشال ۵۲
۲-۱-۱۳-۵- مدل هافمن ۵۳
۲-۱-۱۳-۶- نظریه روانکاوی ۵۴
۲-۱-۱۳-۷- نظریه دیویس ۵۴
۲-۱-۱۳-۸- مدل فشباخ ۵۵
۲-۱-۱۳-۹- دیدگاه انسانگرایانه همدلی ۵۵
۲-۲- پیشینه پژوهش ۵۶
۲-۲-۱- پیشینه مشکلات رفتاری- عاطفی در افراد عادی ۵۶
۲-۲-۲- پیشینه مشکلات رفتاری عاطفی در افراد کمتوان ذهنی ۵۷
۲-۲-۳- پیشینه همدلی ۶۰
۲-۳-۴- پیشینه همدلی در مادران کودکان با کمتوانی ذهنی ۶۴
۲-۳-۵- نتیجهگیری از تحقیقات پیشین ۶۹
روش پژوهش
۳-۱- طرح پژوهش ۷۱
۳-۳- متغیرهای پژوهش ۷۱
۳-۳- جامعه آماری ۷۲
۳-۴- نمونه و روش نمونهگیری ۷۲
پیش بینی-مشکلات-رفتاری ـ- عاطفی-در-کودکان-کم توان-ذهنی-بر-اساس-همدلی-مادران شان
آخرین نظرات