اثربخشی آواز- ملودیک بر کاهش لکنت و اضطراب در کودکان دبستانی- قسمت ۳۲
- .Revised Childrenes Manifest Anxiety Scale ↑
- . “What I Think and Feel” ↑
- . Reynolds and Richmond ↑
- .Carey ↑
- .Faulstich ↑
- .Parin and lest ↑
- .Weiss Nyvksy ↑
- .Molik ↑
- .Call shifts and Curie ↑
- .Rynvlydz and Pjt ↑
- .Kalin and last ↑
- .Wilson ↑
- .Chybayva ↑
- .Mjvny ↑
- .Visual analysis ↑
- .Slope ↑
- .Brossart ↑
- .Parker ↑
- .Olson ↑
- .Mahadevan ↑
- .Effect size ↑
- .Scruggs ↑
- .Mastropieri ↑
- . Mean Baselline Reduction ↑
- .Campbell ↑
- .Revised Childrenes Manifest Anxiety Scale ↑
- .Melodic Intonation Therapy ↑
- .Meulenet al ↑
- . از تقسیم هجاهای لکنت شده بر کل هجاهای خوانده شده فراوانی لکنت به دست میآید. ↑
- . میانگین مدت زمان سه مورد از طولانی ترین موارد لکنت برحسب دهم ثانیه. ↑
- . حرکاتی(از جمله شکلک و حرکات صورت، صدایهای مثل فین و سوت) که بههمراه لکنت دیده میشود. ↑
- .Harry Suk et al ↑
- .Shin and Kim ↑
- . Component Control (Dismantaling Comparison Design) ↑
- . Last, C.G.(١٩٩٣). Anxiety Across the Life-span: A Developmental Perspective. NewYork: Springer. ↑
آخرین نظرات