بدانلود پایان نامه ها در مورد رند فروشگاهی
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در سطح خرده فروشی پوشاک ایرانی از دیدگاه مشتریان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) عنوان: بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در سطح خرده فروشی پوشاک ایرانی از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: خرده فروشی های پوشاک شهر تهران) زمستان […]
پایان نامه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرف کننده(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای زنجیرهای در استان گیلان)
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی بینالملل عنوان:تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرف کننده(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای زنجیرهای در استان گیلان) بهار 1394 برای […]
پایان نامه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرف کننده
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی بینالمللعنوان:تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرف کننده(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای زنجیرهای در استان گیلان)بهار 1394 برای […]
پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: بررسی عوامل موثربر ارزش برند و تصویر برند در صنعت بیمارستان
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی عوامل موثر بر ارزش برند و تصویر برند در صنعت بیمارستان
پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: بررسی تاثیر کانال های توزیع متنوع برارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان
متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت
پایان نامه بررسی نقش فن آوری های نوین ارتباطی در افزایش بهره وری روابط عمومی
پایان نامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرقدانشکده:علوم انسانیگروه:علوم ارتباطاتپایان نامه کارشناسی ارشد رشته ی ارتباطات گرایش علوم ارتباطاتعنوان پایان نامه:بررسی نقش فن آوری های نوین ارتباطی (بانکداری الکترونیک) در افزایش بهره وری روابط عمومی بانک ملی ایران از نگاه مشتریان (مورد مطالعه : اداره امور شعب شمال تهران) 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]
پایان نامه رشته مدیریت : شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بین الملل عنوان : شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک
آخرین نظرات