دانلود فایل متن کامل پایان نامه ها درباره کیفیت خدمت
پایان نامه :تعیین کیفیت خدمت رسانی از طریق به کارگیری مدل servqual در مرکز آموزشی درمانی کوثر
دانلود متن کامل پایان نامه تعیین کیفیت خدمت رسانی از طریق به کارگیری مدل servqual در مرکز آموزشی درمانی کوثر
پایان نامه تأثیر بکارگیری آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات ثبت الکترونیکی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده علوم انسانی پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) در رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی عنوان: تأثیر بکارگیری آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات ثبت الکترونیکی در ادارات ثبت اسناد و املاک استان اصفهان بهمنماه […]
پایان نامه رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ کارشناسی ارشد رشته:مدیریت بازرگانی گرایش :بیمهعنوان:بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در شرکت های بیمه شهرستان رشت تابستان1393 فهرست مطالبعنوان صفحه فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 21-2 بیان مسئله 21-3 اهمیت و ضرورت […]
پایان نامه رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش مدیریت بازرگانی (بازاریابی) عنوان : بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان سبلان تامین اجتماعی اردبیل تابستان 1392 فهرست مطالب صفحه عناوین 1 چکیده فصل اول: کلیات تحقیق 3 1-1- مقدمه 4 1-2- بیان […]
پایان نامه تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( (M.A گرایش مدیریت بازرگانی-داخلیعنوان :بررسی تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری شهر اصفهان زمستان 1391 فصل اول : کلیاتچکیده . 1مقدمه. 21-1- بیان مساله 41-2- اهمیت وضرورت انجام تحقیق 51-3- اهداف تحقیق 61-4- فرضیه های تحقیق. 61-5- قلمرو تحقیق. 71-6- […]
پایان نامه تأثیر دوره های آموزش ضمن خدمت در ارتقاء کارکنان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت، گروه مدیریت دولتی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: مالی عنوان :بررسی تأثیر دورههای آموزش ضمن خدمت در ارتقاء و بهروری کارکنان شرکت مهندسی مشاور تهرانرایمند پاییز 93 فهرست مطالبفصل اول: کلیات پژوهش 1 مقدمه . 2 بیان مسئله 3 اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 6 […]
پایان نامه ارزیابی و تحلیل شکاف های کیفیت خدمات
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده علوم انسانیگروه مدیریت پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش مالی ارزیابی و تحلیل شکاف های کیفیت خدمات بر اساس مدل SERVQUAL در اداره برق شهرستان نطنز زمستان 1393 فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه 2 بیان مسأله . 3 اهمیت تحقیق . 5 اهداف تحقیق 5 […]
پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان شرکت مخابرات
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)گرایش مدیریت بازرگانی مالی عنوانارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان شرکت مخابرات شهر اصفهان با بهره گرفتن از مدل تحلیل شکاف زمستان 1393 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده.1فصل اول کلیات تحقیقمقدمه2 بیان مساله.3 اهمیت و ضرورت پژوهش7 اهداف پژوهش.8 […]
پایان نامه اثرات کیفیت رابطه و خدمات پس از فروش بر وفاداری مشتری
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی و اجتماعیگروه اقتصاد پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشددر رشته ی مدیریت بازرگانیگرایش بازرگانی بین الملل عنوان فارسیاثرات کیفیت رابطه و خدمات پس از فروش بر وفاداری مشتری در آژانس های مسافرتیناشهریور 1391 فهرست مطالب فصل اول: کلیات تحقیق1-1. مقدمه 21-2. بیان مسئله 21-3. اهمیت مسئله 51-4. سئوال […]
پایان نامه بررسی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی
پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامیواحد گرمساردانشکده علوم انسانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)رشته مدیریت آموزشی عنوان :بررسی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار (مدل سروکوال) اردیبهشت 1393 فهرست مطالبچکیده پژوهش : لفصل اول : کلیات پژوهش. 2مقدمه. 31-1- بیان مساله. 51-2-اهمیت و ضروت تحقیق : 61-3- اهداف تحقیق […]
پایان نامه نقش آموزش ضمن خدمت الکترونیکی بر توانمندسازی
پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی (M.A)عنوان:بررسی نقش آموزش ضمن خدمت الکترونیکی بر توانمندسازی روان شناختی معلمان دی 1393 فهرست مطالب عنوان صفحه فصل یکم: کلیات پژوهش 1-1 مقدمه. 2 1-2 بیان مسئله. 4 1-3 اهمیت و ضرورت انجام پژوهش 7 1-4 اهداف […]
پایان نامه رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری با توجه به نقش میانجی رضایتمندی ارباب رجوع در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی بندر انزلی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته : مدیریت دولتی گرایش : منابع انسانی موضوع : رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری با توجه به نقش میانجی رضایتمندی ارباب رجوع در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت سال تحصیلی […]
پایان نامه بررسی تأثیر دورههای آموزشی حین خدمت بر ارتقاء مهارتهای مدیران معاونت سیما در سال 1386
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت رسانه بررسی تأثیر دورههای آموزشی حین خدمت بر ارتقاء مهارتهای مدیران معاونت سیما در سال 1386 استاد مشاور: دکتر سید محمد دادگران تابستان 1388 چکیده هدف اصلی از آموزشهای ضمن خدمت می بایست ارتقاء مهارتهای مختلف نیروی انسانی و […]
آخرین نظرات