لیست همه پایان نامه های دانلودی در مورد مشتری الکترونیکی
پایان نامه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتگروه آموزشی مدیریتدانشکده مدیریت و حسابداریپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت تحولعنوان:تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران نیمسال تحصیلیشهریور 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […]
پایان نامه بازمهندسی فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای ارائه استراتژیهای بازاریابی
دانلود متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات
پایان نامه بررسی ،اندازه گیری درجه بندی عوامل موثربررضایت مشتری ازبانکداری الکترونیکی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت برای دریافت درجه کارشناسی ارشد دررشته مدیریت دولتی عنوان پایان نامه : بررسی ،اندازه گیری درجه بندی عوامل موثربررضایت مشتری ازبانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت درمنطقه دلیجان ومحلات ) استاد مشاور: دکترامیرحمزه محرابی پاییز92 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود […]
پایان نامه بررسی نقش فروش الکترونیکی محصولات بیمه ای بر میزان افزایش رضایت مشتریان شرکت بیمه ایران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (M.A.) رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: مدیریت بیمه عنوان: بررسی نقش فروش الکترونیکی محصولات بیمه ای بر میزان افزایش رضایت مشتریان شرکت بیمه ایران شهریور […]
پایان نامه مدلسازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در کارخانه ها (عوامل رضایت مندی مشتریان )
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پژوهشگاه مهندسی بحرانهای طبیعی شاخص پژوهپژوهشکده شاخص پژوهگروه مدیریترساله دکتری رشته ی مدیریت گرایش منابع انسانی عنوانمدلسازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در کارخانه ها (عوامل رضایت مندی مشتریان ) 04 / 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل […]
پایان نامه مدلسازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در کارخانه ها
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما دپژوهشگاه مهندسی بحرانهای طبیعی شاخص پژوهپژوهشکده شاخص پژوهگروه مدیریترساله دکتری رشته ی مدیریت گرایش منابع انسانیعنوانمدلسازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در کارخانه ها (عوامل رضایت مندی مشتریان )ر سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام نویسنده […]
پایان نامه ارشد: عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شعب روستایی به خدمات بانکداری الکترونیکی و توسعه آن در بانک کشاورزی استان گیلان
پایان نامه رشته: مهندسی کشاورزی گرایش: مدیریت کشاورزی عنوان : عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شعب روستایی به خدمات بانکداری الکترونیکی و توسعه آن در بانک کشاورزی استان گیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی کشاورزی گرایش مدیریت کشاورزی عنوان: عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شعب روستایی به خدمات بانکداری […]
پایان نامه : بررسی عوامل الکترونیکی موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی عوامل الکترونیکی موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان
پایان نامه :تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی ( E-WOM ) بر قصد استفاده از خدمات الکترونیکی بانکی از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریان
پایان نامه رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی عنوان : تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی ( E-WOM ) بر قصد استفاده از خدمات الکترونیکی بانکی از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریان »
پایان نامه ارشد : نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در بانک تجارت
پایان نامه رشته : علوم اجتماعی عنوان : نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در بانک تجارت
پایان نامه : نقش بازاریابی الکترونیکی بر جذب مشتری در بانک تجارت
پایان نامه رشته مدیریت عنوان : نقش بازاریابی الکترونیکی بر جذب مشتری در بانک تجارت به همراه پروپوزال (در فایل جداگانه) – مقاله بیس های پروپوزال – پرسشنامه و داده های پرسشنامه و
پایان نامه مدیریت : بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش : داخلی عنوان : بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری
پایان نامه مدیریت: ارزیابی پذیرش کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت و تمایلات مشتری درمطالعه میدانی بانک ملت
متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت
آخرین نظرات