لیست همه پایان نامه های قابل دانلود درباره کیفیت اطلاعات مشتری
پایان نامه نقش قابلیتهای زیرساختی و مشتریمداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستمهای CRM
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه علم و هنر گروه مدیریت نقش قابلیتهای زیرساختی و مشتریمداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستمهای CRM (مورد مطالعه: شعب بانک ملی شهر شیراز) استاد مشاور: دکتر علیرضا ناصر صدرآبادی مهر 1393 (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به […]
پایان نامه :نقش قابلیتهای زیرساختی و مشتریمداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستمهای CRM (مورد مطالعه: شعب بانک ملی شهر شیراز)
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت عنوان : نقش قابلیتهای زیرساختی و مشتریمداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستمهای CRM (مورد مطالعه: شعب بانک ملی شهر شیراز)
پایان نامه تاثیرشرایط عدم اطمینان بر رابطه بین کیفیت اقلام تعهدی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات کرمانشاهپایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته ی حسابداری (M.A) عنوانبررسی تاثیرشرایط عدم اطمینان بر رابطه بین کیفیت اقلام تعهدی و عدم تقارن اطلاعاتی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران 1393-1392 فهرست مطالبچکیده 1فصل اول (کلیات پژوهش) 21-1 مقدمه. 31-2 بیان […]
پایان نامه ارزیابی رابطه اهرم مالی و میزان فروش با کیفیت سود
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشان دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته حسابداری عنوانارزیابی رابطه اهرم مالی و میزان فروش با کیفیت سود شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران شهریورماه1393 فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده. زفصل اول : کلیات تحقیق 1-1 مقدمه . 31-2- بیان موضوع. 51-3- اهمیت […]
پایان نامه نقش مدیریت کیفیت جامع بر بهبود کارایی کارکنان دانشگاه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی – واحد نراقگروه علوم انسانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی – گرایش تحول عنوان :نقش مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر بهبود کارایی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان تابستان 1393 فهرست مطالب عنوان شماره صفحه چکیده. 1 فصل اول – کلیات ، عناوین و […]
پایان نامه تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی،گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلی M.A عنوان :مطالعه تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین در شرایط رقابتی(مطالعه موردی: مقایسه شرکتهای هواپیمایی ترکیش و ایرانایر در شهر کرمانشاه در سال 92) خرداد1393 فهرست […]
پایان نامه قابلیت فناوری اطلاعات و اثرات آنها بر نوآوری در شرکت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تبریزدانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانیگروه مدیریت پایان نامهبرای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجراییگرایش بازاریابیعنوان قابلیت های فناوری اطلاعات و اثرات آنها بر نوآوری در شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور مرداد 1393 عنوان صفحه فصل اول : کلیات پژوهش 2 1-1- مقدمه 3 1-2- بیان […]
پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی)عنوان : تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: بیمه دی شعبه کاشان زمستان1393 فهرست مطالبعنوان شماره صفحهچکیده 1مقدمه 3فصل اول 21-1- بیان مسأله. 31-2- اهمیت و ضرورت تحقیق 61-3- اهداف تحقیق. 71-4- فرضیه های تحقیق. 81-5- […]
پایان نامه تاثیر توانمند سازی سازمانی بر رفتار مشتری گرا
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت ، گروه مدیریت دولتیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش: منابع انسانی عنوان:تاثیر توانمند سازی سازمانی بر رفتار مشتری گرا ( مورد مطالعه : شرکت تولیدی سایپا پیستون گلپایگان )تابستان 1392 چکیدهفصل اول: کلیات پژوهش مقدمه 2 بیان مسئله 5 اهمیت و ظرورت تحقیق 5 […]
پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A(مدیریت بازرگانی عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک سرمایه شعبه کاشان با رویکرد معادلات ساختاریاسفند 1393 مقدمه. 21-1-بیان مسأله: 22-1-ضرورت تحقیق: 33-1-مروری بر ادبیات گذشته. 44-1-هدف تحقیق 5هدف اصلی: 5اهداف فرعی: 55-1-سؤالات تحقیق: 6سوال اصلی: 6سوالات […]
پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه
پایان نامه رشته مدیریت واحد یاسوج دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی«M.M» گرایش: بازاریابی عنوان: بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد شهریور:93 فهرست مطالبعنوان صحفهفصل اول کلیات تحقیق1-1- چکیده 11-2- مقدمه 31-3- بیان مسأله تحقیق 41-4- اهمیت و ضرورت تحقیق 51-5- اهدف […]
پایان نامه رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ کارشناسی ارشد رشته:مدیریت بازرگانی گرایش :بیمهعنوان:بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در شرکت های بیمه شهرستان رشت تابستان1393 فهرست مطالبعنوان صفحه فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 21-2 بیان مسئله 21-3 اهمیت و ضرورت […]
پایان نامه تأثیر فناوری اطلاعات بر رفتار سازمانی کارکنان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم تحقیقات نراقدانشکده مدیریت گرایش، مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت، «گرایش» مدیریت بازرگانی«عنوان»:بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر رفتار سازمانی کارکنان اداره گاز استان لرستان. بهار 1394 فهرست مطالبعنوان شماره صفحهچکیدهفصل اول: کلیات تحقیق1-1- مقدمه 31-
آخرین نظرات