لیست همه پایان نامه های دانلودی درباره صنعت حمل ونقل هوایی
پایان نامه :ارائه مدلی برای تعیین ارزش مسافران در بستر الکترونیکی در صنعت حمل ونقل هوایی
مشتـریان مهم ترین دارایی سازمان بهحساب می آیند و نمی توان آینده درخشانی برای یک سازمان بدون مشتریان راضی و وفادار در نظر گرفت. حفظ مشتریان فعلی کماکان یکی از دغدغه های اصلی سازمان ها می باشد. تجربه ثابت کرده است، فرآیند حفظ مشتری به مراتب هزینه و زمان کمتری نسبت به فرآیند جذب مشتری دارد. کلید اصلی حفظ مشتریان، شناسایی نیازها و انتظارات اساسی مشتریان و جلب رضایت آن ها از طریق برآورده ساختن این انتظارات است. جلب رضایت مشتریان بخصوص در صنایع خدماتی نظیر صنعت حمل ونقل از اهمیت بیشتری برخوردار است. به همین دلیل در سالیان اخیر، روند اصلاحات در زمینه حمل نقل در اکثر کشورها آغاز گردیده است. هدف اصلی از این اصلاحات تغییر تدریجی روند ارائه خدمات به سمت مشتری مداری است. این اصلاحات سبب شده است که شرکت ها در تلاش برای ارائه مشوق هایی قوی برای مسافران باشند تا از این طریق بتوانند مشتریان فعلی را راضی نگهداشته و مشتریان جدیدی را جذب نمایند. ارائه مشوق های مناسب به مشتریان، نیازمند شناسایی خدمات مورد انتظار آنها است. خدمات مورد انتظار درواقع انتظارات و امیدواری هایی است که مسافران انتظار دارند در قبال پرداخت هزینه، دریافت نمایند. اهمیت ارائه مشوق های مناسب از یکسو و کمبود منابع از سوی دیگر سبب شده که شرکت های مسافربری قادر به ارائه خدمات مورد انتظار به تمامی مشتریان خود نباشند. راه حل منطقی در چنین شرایطی، تعیین استراتژی های ارائه خدمات به مشتریان بر اساس ارزش آن هاست. مدل تعیین ارزش توسعه داده شده در این تحقیق، ترکیبی از ۴ متغیر طول مدت ارتباط، فرکانس، فاصله و تازگی است که تحت عنـوان LDcFR نامگـذاری شده است. طبق بررسی های صورت گرفته، مدل LDcFR نسبت به سایر مدل های موجود در تعیین ارزش مسافران از جامعیت بالاتری برخوردار بوده و می تواند در تعیین استراتژی های بازاریابی شرکت های مسافربری نقشی کلیدی ایفا کند. مدل LDcFR به تنهایی نمی تواند کمک چندانی به صنایع نماید. دلیل این امر نیز تمایل شرکت ها به تدوین استراتژی های محدود می باشد. بر همین اساس، در این تحقیق از الگوریتم رقابت استعماری که یکی از انواع الگـوریتم های تکاملی است در خوشه بندی مسافران و از زنجیره مارکوف در تعیین خوشه های باارزش استفاده شده است. نتایج حاصل از اعتبارسنجی و پیاده سازی مدل توسعه داده شده بر روی داده های واقعی، نشان از دقت بالای مدل دارد. این مدل علاوه بر دقت بالا، به دلیل استفاده از الگوریتم رقابت استعماری، از سرعت بالاتری نیز برخوردار می باشد. واژه های کلیدی: ارزش مسافر، مسافر الکترونیکی، صنعت حمل ونقل، مدیریت ارتباط با مشتری، الگوریتم رقابت استعماری، داده کاوی
پایان نامه شیوه جبران خسارات وارده بر مسافران در سوانح هوایی در حقوق ایران با مطالعه تطبیقی کنوانسیون های بین المللی
پایان نامه رشته حقوق دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) گرایش : حقوق خصوصی عنوان : شیوه جبران خسارات وارده بر مسافران در سوانح هوایی در حقوق ایران با مطالعه تطبیقی کنوانسیون های بین المللی استاد مشاور : دکترمحمدرضا فلاح زمستان 1392 (در فایل دانلودی نام نویسنده […]
پایان نامه بررسی و امکان سنجی استقرار صنعت بازیافت کشتی در منطقه آزاد اروند
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر دانشکده اقتصاد و مدیریت دریا گروه حمل و نقل دریایی پایاننامه کارشناسی ارشد رشته دریانوردی گرایش حمل و نقل دریایی بررسی و امکان سنجی استقرار صنعت بازیافت کشتی در منطقه آزاد اروند استادان مشاور: دکتر مصطفی زارع دوست مهندس مجتبی […]
پایان نامه بررسی نقش و جایگاه حمل و نقل هوایی در توسعه گردشگری مذهبی در کلانشهر مشهد
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه دوره کارشناسی ارشد در رشته مدیریت برنامهریزی و توسعه گردشگری موضوع: بررسی نقش و جایگاه حمل و نقل هوایی در توسعه گردشگری مذهبی در کلانشهر مشهد استاد مشاور دکتر عزت ا. مافی اساتید داور دکتر داودکیا کجوری دکتر بنفشه فراهانی ماستری شهریور 1392 (ممکن […]
پایان نامه حقوق هوایی از منظر حقوق عمومی ایران و بین الملل
پایان نامه رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاهدانشکده حقوق و علوم سیاسی پایاننامه کارشناسی ارشد (M.A)عنوان:حقوق هوایی از منظر حقوق عمومی ایران و بین المللتابستان 94 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)فهرست مطالب صفحه چکیده: 1الف – بیان مسأله: 2ب – اهمیت و ضرورت پژوهش: 4ج- مرور ادبیات و سوابق: […]
پایان نامه در مورد:مسوولیت کیفری متصدیان حمل و نقل در حقوق کیفری ایران
پایان نامه رشته :حقوق گرایش :حقوق جزا و جرم شناسی عنوان : مسوولیت کیفری متصدیان حمل و نقل در حقوق کیفری ایران
پایان نامه : بررسی نقش حمل و نقل بین شهری در توسعه صنعت گردشگری استان مازندران
دانلود متن کامل پایان نامه بررسی نقش حمل و نقل بین شهری در توسعه صنعت گردشگری استان مازندران
پایان نامه حقوق خصوصی : بررسی مسئولیت مدنی و چگونگی تعیین سبب مسئول در سوانح هوایی
پایان نامه رشته حقوق گرایش : خصوصی عنوان : بررسی مسئولیت مدنی و چگونگی تعیین سبب مسئول در سوانح هوایی
پایان نامه ارائه مدلی برای تعیین ارزش مسافران در بستر الکترونیکی در صنعت حمل و نقل هوایی
دانلود متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات
پایان نامه تأثیر شایستگی ارتباطی بر انعطاف پذیری زنجیره تأمین
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهپایان نامه جهت دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی(M.A)موضوعبررسی تأثیر شایستگی های ارتباطی بر انعطاف پذیری زنجیره تأمین در صنایع غذایی شهر کرمانشاه بهمن93 فهرست مطالبعنوان شماره صفحهچکیده 1فصل اول: کلیات پژوهش1-1 مقدمه. 31-2 بیان مسأله. 51-3 اهمیت و ضرورت انجام پژوهش 61-4 جنبه […]
پایان نامه بررسی نقاط ضعف و قوت و تبیین کاستی های موجود در زمینه شناساندن منشأ و مبنای جرم هواپیماربایی در داخل و خارج از مرزها
پایان نامه رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی عنوان بررسی نقاط ضعف و قوت و تبیین کاستی های موجود در زمینه شناساندن منشأ و مبنای جرم هواپیماربایی در داخل و خارج از مرزها (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) مقدمه همواره در طول تاریخ هرگاه بشر موفق به ساخت وسیله ای شده […]
پایان نامه میزان و نوع اثرگذاری رشد اقتصادی بر محیط زیست در منتخبی از کشورهای آسیایی
پایان نامه رشته اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد دانشکده علوم انسانی گروه اقتصاد . کارشناسی ارشد“MA“ موضوع تحقیق میزان و نوع اثرگذاری رشد اقتصادی بر محیط زیست در منتخبی از کشورهای آسیایی مقدمه یکی از مسائل جنبی رشد اقتصادی، مساله بحران های زیست محیطی است که در سال های اخیر در محافل علمی اهمیت […]
پایان نامه بررسی ،اندازه گیری درجه بندی عوامل موثربررضایت مشتری ازبانکداری الکترونیکی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت برای دریافت درجه کارشناسی ارشد دررشته مدیریت دولتی عنوان پایان نامه : بررسی ،اندازه گیری درجه بندی عوامل موثربررضایت مشتری ازبانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت درمنطقه دلیجان ومحلات ) استاد مشاور: دکترامیرحمزه محرابی پاییز92 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود […]
آخرین نظرات