پایان نامه ارشد: ساماندهی اسکانهای غیر رسمی شهری با توجه به مدل LR در بندرانزلی پایان نامه رشته :جغرافیا گرایش : برنامه ریزی شهری عنوان :ساماندهی اسکانهای غیر رسمی شهری با توجه به مدل LR در بندرانزلی پایان نامه ارشد: ساماندهی اسکان های غیر رسمی شهری با توجه به مدل LR در بندرانزلی پایان نامه رشته : جغرافیا گرایش : برنامه ریزی شهری عنوان : ساماندهی اسکان های غیر رسمی شهری با توجه به مدل LR در بندرانزلی پایان نامه : ساماندهی اسکانهای غیر رسمی شهری با توجه به مدل LR در بندرانزلی پایان نامه رشته : جغرافیا گرایش :برنامه ریزی شهری عنوان : ساماندهی اسکانهای غیر رسمی شهری با توجه به مدل LR در بندرانزلی سمینار : مدل ارزیابی فنی و اقتصادی عملکرد سیستم های BRT و LRT متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران برنامه ریزی حمل و نقل با عنوان : مدل ارزیابی فنی و اقتصادی سیستم های LRT وBRT در کلان شهرهای ایران (مطالعات حالت: تهران) در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید پایان نامه : ارائه مدل برنامه ریزی امکانی استوار چند هدفه برای لجستیک امداد بلایا متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مهندسی صنایع گرایش :سیستم های اقتصادی- اجتماعی عنوان : ارائه مدل برنامه ریزی امکانی استوار چند هدفه برای لجستیک امداد بلایا پایان نامه مدل پیش بینی مکانی ظرفیت باربری خاک با بهره گرفتن از شبکه های عصبی مصنوعی متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مهندسی عمران گرایش :خاک و پی عنوان : مدل پیش بینی مکانی ظرفیت باربری خاک با بهره گرفتن از شبکه های عصبی مصنوعی، مطالعه موردی شهرآذرشهر پایان نامه ارشد: قیدهای آزمون رانش انتقال به سرخ کیهانی روی مدلهای انرژی تاریک پایان نامه رشته فیزیک نظری گرایش : کیهان شناسی عنوان : قیدهای آزمون رانش انتقال به سرخ کیهانی روی مدلهای انرژی تاریک پایان نامه :قیدهای آزمون رانش انتقال به سرخ کیهانی روی مدلهای انرژی تاریک شواهد قابل رویت از انبساط شتابدار جهان علاقه به بازسازی تاریخ انبساط را تشدید کرده است. یکی از روش هایی که در مطالعات سال های جاری برای بازسازی این تاریخ مورد توجه قرار گرفته، آزمون رانش زمانی انتقال به سرخ می باشد. اندازهگیری این رانش یک کاوش مستقیم در تاریخ انبساط فراهم میکند و پدیده جنگل لیمان آلفا به عنوان بهترین نامزد برای این آزمایش شناخته شده است. در این رساله ابتدا به معرفی نجوم و ابزار مشاهده خواهیم پرداخت. در ادامه کوازارها و طیف مربوط به آن ها مورد بررسی قرار گرفته و پدیده جنگل لیمان آلفا معرفی شده و پارامتر های توصیف کننده آن توضیح داده خواهد شد. در فصل سوم به مبانی کیهان شناسی، مشاهدات هابل و پدیده انتقال به سرخ بصورت کامل پرداخته خواهد شد. تغییرات انتقال به سرخ، اثر آن بر طیف جنگل لیمان آلفا و اختلال وارد شده به علت حرکت ابرهای لیمان آلفا موضوع بحث فصل چهارم این رساله می باشد. نهایتاً در فصل پنجم، انطباق مدل های انرژی تاریک در برابر تغییرات انتقال به سرخ بررسی شده و نتایج بدست آمده مورد تحلیل قرار خواهند گرفت. سپس در بخش دوم این فصل روابط نظری تغییرات طول موج بر اثر تغییرات انتقال به سرخ مورد بررسی قرار خواهند گرفت. واژگان کلیدی: رانش زمانی انتقال به سرخ، جنگل لیمان آلفا، کوازار، انبساط شتاب دار جهان پایان نامه : ارائه مدلی برای تعمیرات پیشگویانه تجهیزات درکارخانه های نفتی با تکنیکهای داده کاوی، مطالعه موردی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران پایان نامه رشته مهندسی فناوری اطلاعات گرایش : مدیریت سیستم های اطلاعاتی عنوان : ارائه مدلی برای تعمیرات پیشگویانه تجهیزات درکارخانه های نفتی با تکنیکهای داده کاوی، مطالعه موردی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران پایان نامه :ارائه مدلی برای تعیین ارزش مسافران در بستر الکترونیکی در صنعت حمل ونقل هوایی مشتـریان مهم ترین دارایی سازمان بهحساب می آیند و نمی توان آینده درخشانی برای یک سازمان بدون مشتریان راضی و وفادار در نظر گرفت. حفظ مشتریان فعلی کماکان یکی از دغدغه های اصلی سازمان ها می باشد. تجربه ثابت کرده است، فرآیند حفظ مشتری به مراتب هزینه و زمان کمتری نسبت به فرآیند جذب مشتری دارد. کلید اصلی حفظ مشتریان، شناسایی نیازها و انتظارات اساسی مشتریان و جلب رضایت آن ها از طریق برآورده ساختن این انتظارات است. جلب رضایت مشتریان بخصوص در صنایع خدماتی نظیر صنعت حمل ونقل از اهمیت بیشتری برخوردار است. به همین دلیل در سالیان اخیر، روند اصلاحات در زمینه حمل نقل در اکثر کشورها آغاز گردیده است. هدف اصلی از این اصلاحات تغییر تدریجی روند ارائه خدمات به سمت مشتری مداری است. این اصلاحات سبب شده است که شرکت ها در تلاش برای ارائه مشوق هایی قوی برای مسافران باشند تا از این طریق بتوانند مشتریان فعلی را راضی نگهداشته و مشتریان جدیدی را جذب نمایند. ارائه مشوق های مناسب به مشتریان، نیازمند شناسایی خدمات مورد انتظار آنها است. خدمات مورد انتظار درواقع انتظارات و امیدواری هایی است که مسافران انتظار دارند در قبال پرداخت هزینه، دریافت نمایند. اهمیت ارائه مشوق های مناسب از یکسو و کمبود منابع از سوی دیگر سبب شده که شرکت های مسافربری قادر به ارائه خدمات مورد انتظار به تمامی مشتریان خود نباشند. راه حل منطقی در چنین شرایطی، تعیین استراتژی های ارائه خدمات به مشتریان بر اساس ارزش آن هاست. مدل تعیین ارزش توسعه داده شده در این تحقیق، ترکیبی از ۴ متغیر طول مدت ارتباط، فرکانس، فاصله و تازگی است که تحت عنـوان LDcFR نامگـذاری شده است. طبق بررسی های صورت گرفته، مدل LDcFR نسبت به سایر مدل های موجود در تعیین ارزش مسافران از جامعیت بالاتری برخوردار بوده و می تواند در تعیین استراتژی های بازاریابی شرکت های مسافربری نقشی کلیدی ایفا کند. مدل LDcFR به تنهایی نمی تواند کمک چندانی به صنایع نماید. دلیل این امر نیز تمایل شرکت ها به تدوین استراتژی های محدود می باشد. بر همین اساس، در این تحقیق از الگوریتم رقابت استعماری که یکی از انواع الگـوریتم های تکاملی است در خوشه بندی مسافران و از زنجیره مارکوف در تعیین خوشه های باارزش استفاده شده است. نتایج حاصل از اعتبارسنجی و پیاده سازی مدل توسعه داده شده بر روی داده های واقعی، نشان از دقت بالای مدل دارد. این مدل علاوه بر دقت بالا، به دلیل استفاده از الگوریتم رقابت استعماری، از سرعت بالاتری نیز برخوردار می باشد. واژه های کلیدی: ارزش مسافر، مسافر الکترونیکی، صنعت حمل ونقل، مدیریت ارتباط با مشتری، الگوریتم رقابت استعماری، داده کاوی پایان نامه : مدلسازی QSAR سمیت مایعات یونی پایان نامه رشته مهندسی شیمی گرایش : تجزیه عنوان : مدلسازی QSAR سمیت مایعات یونی پایان نامه : ارائه مدلی برای سیستم های توصیه گر در شبکه های مبتنی بر اعتماد پایان نامه رشته مهندسی فناوری اطلاعات گرایش : مدیریت سیستم های اطلاعاتی عنوان : ارائه مدلی برای سیستمهای توصیه گر در شبکه های مبتنی بر اعتماد پایان نامه : ارائه مدل طراحی شبکه زنجیره تأمین سه مرحله ای چند محصوله با تقاضاهای فازی و حل آن با الگوریتم ژنتیک شبکه زنجیره تأمین امکان ایجاد یک بستر مؤثر و کارا برای مدیریت زنجیره تأمین را فراهم می کند. این شبکه مجموعه ای از تسهیلاتی است که در شکل گیری زنجیره تأمین نقش دارند. در این شبکه مجموعه ای از تأمین کنندگان مواد اولیه، کارخانه های تولید محصولات، مراکز توزیع محصولات و مشتریان حضور دارند که هدف شبکه کمینه کردن کل هزینه های موجود در شبکه است به گونه ای که به تقاضای مشتریان پاسخ داده شود. هزینه های موجود در شبکه به دو صورت می باشنـد که نوع اول شامـل هزینه های ایجـاد و احداث کارخانه هـا و مـراکز توزیع می باشد و نوع دوم شامل هزینه های خرید، تولید، توزیع و حمل و نقل کالا در هر مرحله از شبکه زنجیره تأمین است. در این پایان نامه مدل شبکه زنجیره تأمین سه مرحله ای چند محصوله را با تقاضاهای فازی مشتریان و با دو هدف توأم کمینه کردن هزینه شبکه و بیشینه کردن درجه تأمین تقاضای مشتریان ارائه کرده ایم. برای حل مدل مسئله ، از روش فرا ابتکاری الگوریتم ژنتیک و برای کدگذاری کروموزوم ها در الگوریتم از روش کدگذاری اولویت محور استفاده نموده ایم. در نهایت، چندین مسئله نمونه مطرح شده و با استفاده از این الگوریتم حل شده اند و نتایج حاصل از آن با نتایج نرم افزار لینگو مقایسه و کارایی الگوریتم به اثبات رسیده است. کلمات کلیدی:شبکه زنجیره تأمین . مجموعه فازی . تقاضای فازی . بهینه سازی . الگوریتم ژنتیک
پایان نامه مدل LR
آخرین نظرات